Vuoden iskulause

Iskulausetoimikunta on valinnut vuodesta 1999 lähtien vuosittain ”Vuoden Iskulauseen” uusien Iskulauserekisteriin hyväksyttyjen iskulauseiden joukosta. Kriteereinä valinnalle ovat hyvän iskulauseen tunnusmerkit:
* Omaperäinen ja erottamiskykyinen
* Iskulause, johon kiteytyy tuotteen / palvelun / yrityksen keskeinen lupaus tai kuluttajaetu.

Vuoden iskulauseiksi on valittu:

2016 Teille töihin! / Jyväskylän koulutuskuntayhtymä, Jyväskylän ammattiopisto
2015 Ei vois enempää kiinnostaa – Sanoma Media Finland Oy / Me Naiset
2014 Tien näyttäjä – Lasol / Berner Oy
2013 Luomua. Ilman muuta. / Pro Luomu ry
2012 Käynnistä hyvä olo / Kuntomo Oy
2011 Hevosvoimat pelissä / Fintoto Oy
2010 Eniromaista / Eniro Sentraali Oy
2009 Numeroiden numero / Suomen Numeropalvelu
2008 Hyvistä Syistä – Puumesta / Puumesta Oy
2007 Kaupan päälle hyvä mieli / Ruokakesko Oy
2006 Keksi ja tee / Keksintösäätiö
2005 Merta edemmäs / Varustamoliikelaitos
2004 Munimatta paras / Mainoslinnut Oy
2003 Parhaat muistetaan ulkoa / JCDecaux Oy
2002 K-kenkä. Kun etsit uutta paria / Kenkäkesko Oy
2001 Sijoita itseesi, sijoita Suomeen / Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö Suomi
2000 Metsä on monen leipäpuu / Kesla Oy
1999 Kohta meissä kaikissa asuu pieni lehmä / Oy Arla Finland Ab

MARKin jäsenenä varmistat, että kasvava osaamisesi ja verkostosi kulkevat aina mukanasi, veipä urasi sinut minne tahansa.

MARK kokoaa sinulle alan sytyttävimmät teemat, opit ja oivallukset yhteen paikkaan. Jos et ehdi tilaisuuksiin, löydät jatkuvasti päivittyvän sisällön aina täältä. Pirstaloituvassa markkinoinnin kentässä tarkastellaan uusien asioiden lisäksi myös perusasioita uudesta näkökulmasta: strategista suunnittelua, asiakasymmärrystä, fiksua ostamista, budjetointia, seurantaa, yhteistyötä. Tule mukaan ja ota jäsenyydestäsi kaikki irti.

Liity jäseneksi Tutustu jäsenetuihimme