MARK my day
MARK Kasvuaamu

MARK Kasvuaamut

Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi.

MARK Kasvuaamut/iltapäivät järjestetään MARK paikkakunnilla:

Kasvuaamut järjestetään neljä kertaa vuodessa. Kevätkauden 2019 tilaisuudet ovat:
• 5.3. ja 9.5. Lahti
• 7.3. ja 21.5. Turku
• 12.3. ja 28.5. Tampere
• 14.3. ja 7.5. Helsinki
• 20.3.ja 14.5. Jyväskylä
• 21.3. ja 15.5. Kuopio

Tarkemmat tiedot ohjelmasisällöistä ja ilmoittautumisohjeista julkistetaan lähempänä tilaisuuksien ajankohtia. Tapahtumista tehdään videotallenteet.