MARK my day
MARK Kasvuaamu

MARK Kasvuaamut

Monet suomalaiset yritykset käyttävät markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa.

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

Hienot puheenvuorot ja jokaisesta sai napattua matkaansa jonkin asian toteutettavaksi omassa arjessa.

Tilaisuuksia järjestetään neljä kertaa vuodessa, kaikilla MARK-paikkakunnilla. Katso timantinkovat caset ja ilmoittaudu!

Syksyn 2019 MARK Kasvuaamut

26.11. Lahti
8.11. Turku
27.11. Tampere
14.11. Helsinki
21.11. Jyväskylä
22.11. Kuopio
15.11. Hämeenlinna

Tallenteet jäsenille

Edellisten Kasvuaamujen tallenteita pääset katsomaan kirjautumalla jäsenportaaliin. Jos tunnukset vielä puuttuvat, voit tilata ne täältä.

Toiveita tuleviin MARK Kasvuaamuihin: