MARK my day
MARK Kasvuaamu

MARK Kasvuaamut

Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi. Lue blogi Helsingin Kasvuaamusta (29.11.2018).

Tilaisuuksia järjestetään neljä kertaa vuodessa, kaikilla MARK-paikkakunnilla.

Kevään 2019 MARK Kasvuaamut

5.3. ja 9.5. Lahti
7.3. ja 21.5. Turku
12.3. ja 28.5. Tampere
14.3. ja 7.5. Helsinki
20.3.ja 14.5. Jyväskylä
21.3. ja 15.5. Kuopio

Tarkemmat tiedot ohjelmasisällöistä ja ilmoittautumisohjeista julkistetaan lähempänä tilaisuuksien ajankohtia.

Tapahtumista tehdään myös videotallenteet, jotta jokainen jäsen saa Kasvuaamuista hyötyä ja inspiraatiota. Tallenteet jäävät arkistoon selattaviksi (tulossa).

Toiveita tuleviin MARK Kasvuaamuihin: