MARK my day
MARK Kasvuaamu

MARK Kasvuaamut

Monet suomalaiset yritykset käyttävät markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa.

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

Hienot puheenvuorot ja jokaisesta sai napattua matkaansa jonkin asian toteutettavaksi omassa arjessa.

Tilaisuuksia järjestetään neljä kertaa vuodessa, kaikilla MARK-paikkakunnilla. Katso timantinkovat caset ja ilmoittaudu!

Syksyn 2019 MARK Kasvuaamut

3.9. ja 26.11. Lahti
5.9. ja 8.11. Turku
6.9. ja 7.11. Tampere
13.9 ja 1.11 Hämeenlinna
12.9. ja 14.11. Helsinki
17.9. ja 21.11. Jyväskylä
26.9. ja 22.11. Kuopio

Tarkemmat tiedot ohjelmasisällöistä ja ilmoittautumisohjeista julkistetaan lähempänä tilaisuuksien ajankohtia. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Tallenteet jäsenille

Edellisten Kasvuaamujen tallenteita pääset katsomaan kirjautumalla jäsenportaaliin. Jos tunnukset vielä puuttuvat, voit tilata ne täältä.

Toiveita tuleviin MARK Kasvuaamuihin: