360Mediatalo

Katse virtuaalitodellisuuteen

360Mediatalo on suunnannäyttäjä VR360-videotuotannon kehityksessä, useamman vuoden kokemuksella. Olemme tehneet 360 asteen VR-kokemuksia eri teollisuuksiin ja vieneet virtuaalilaseilla koettavaa videosisältöä entistä kokemuksellisemmaksi. Tiimimme koostuu monipuolisesta joukosta markkinointiviestinnän ammattilaisia ja intohimoisia virtuaaliteollisuuden kehittäjiä, ja käytössämme on aina viimeisin virtuaalitekniikka. Missiomme on tehdä virtuaalitodellisuus helposti käyttöön otettavaksi ja visiomme olla Suomen johtava B2B VR-ratkaisujen tuottaja.

360Mediatalo on ollut MARKin kumppani vuodesta 2018 ja toimimme heidän virallisena VR-asiantuntijanaan.

Virtuaalitodellisuus mullistaa toimialoja – myös sinun alasi tulee kohtaamaan virtuaalisen maailman ennemmin tai myöhemmin. Olemme valmiita aloittamaan kanssasi virtuaalimatkanne, uniikkien hyötyjen ja uuden media-alustan parissa. MARKin virallisena VR-asiantuntijana tarjoamme sisältöä jäsenille niin uutiskirjeitse kuin VR-koulutuksia järjestämällä. Voit myös ottaa suoraan yhteyttä, niin pääsemme yhdessä luomaan juuri sinun toimintaasi hyödyttävän virtuaalitodellisuuden!

Lue lisää palveluistamme

Lue lisää referensseistämme