Harva Experience

Harva Experience on Suomen ensimmäinen tapahtumamuotoilutoimisto, joka on erikoistunut kaupallisten tapahtumien konseptointiin ja tuoton maksimointiin. Tapahtumamuotoilu hyödyntää digitaalisuutta ja dataa. Digitaalisuudella pidennetään tapahtumapolkua ja sen avulla pystytään maksimoimaan tapahtuman kaupallinen potentiaali. Aikaisemmista tapahtumista kerätyn datan avulla pystytään kohdentamaan tapahtumaivestoinnit paremmin vastaamaan ja toteuttamaan tavoitteita.

Harvan yli 500:n tapahtuma-alan ammattilaisen ja Harva-perheeseen kuuluvan tapahtuma- ja tilatuottaja FairFactoryn ansiosta pystymme myös toteuttamaan ihan minkäkokoisen tapahtuman tahansa. Tavoitteenamme ei kuitenkaan ole tehdä mitä tapahtumia tahansa. Me haluamme tehdä Teille tapahtumia, jotka ovat jotain muuta kuin “ihan kivoja” ja jotka ”tulipahan tehtyä”. Koska Harva ymmärtää tapahtumia paremmin kuin muut.

Tästä syystä Harva on MARKin kumppani sen tapahtumien muotoilussa ja toteuttamisessa, sekä digitaataalisen potentiaalin maksimoinnissa.
Löydät meidät:
– Nettisivut: https://harvaexperience.fi ja https://harvamarketing.fi