Viking Line

Vapaa-ajan matkoja jäsenetuhintaan

MARK kumppani Viking Line tarjoaa MARKin jäsenille risteilymatkoja jäsenhintaan vapaa-ajan matkustamiseen. Katso kaikki hinnat ja reittivaihtoehdot osoitteesta www.vikingline.fi/edut/mark

ERIKOISTARJOUS:
RISTEILY + THE BUFFET = EDULLINEN TUPLAELÄMYS!

Klassikkoristeily Helsinki–Tukholma tai kompakti Päiväristeily Tallinnaan sekä The Buffet nyt huiman huokeaan erikoishintaan. Voit nauttia runsaan ja herkullisen buffetpöydän antimista joko meno- tai paluumatkalla (Tallinna-reitillä ruokailu paluumatkalla). Helsinki–Tukholma-reitillä hintaan kuuluu lisäksi myös Meriaamiainen meno-tai paluumatkalla.

Osta matka viimeistään 30.10.!
Matkustusaika:
* Helsinki–Tukholma: lauantai–torstai 27.12. asti (ei voimassa 16.–18.10., 6.12. tai 23.–25.12.)
* Helsinki–Tallinna: sunnuntai–torstai 22.10.–29.11.