Make your MARK

Kasvunkylväjä

Innosta työntekijöitä kasvamaan ammatillisesti ja luomaan kasvua markkinoinnin keinoin.

Kun yritys maksaa vähintään kymmenelle työntekijälleen henkilöjäsenyyden, on yhden jäsenyyden hinta vain 99 euroa vuodessa (norm. 129 €). Jäsenyydestä hyötyvät kaikki, joille markkinoinnin ja siihen liittyvien ilmiöiden ymmärtäminen on tärkeää.

Nostamme Kasvunkylväjä-yrityksen esille MARKin kanavissa ja tarjoamme käyttöön materiaalin, jota yritys voi hyödyntää omassa viestinnässään.

Jäsenedut

• MARK Kasvuaamut
  • MARK Klinikat
  • Koulutusedut kumppaneiltamme
  • Maksuttomia ja jäsenhintaisia tapahtumia
  • Lakineuvonta
  • Suomen edullisin ryhmähenkivakuutus
  • Risteilytarjoukset Viking Linelta

Kasvunkylväjä Coloro: ”Verkostosta on löytynyt oivallista vertaistukea, hyviä kumppaneita ja uskollisia asiakkaita.” Lue lisää Coloron blogista.

Kiinnostuitko? Ole yhteydessä pirjo.maunula@markkinointiliitto.fi