Make your MARK

Kasvunkylväjä

Uusi yritysjäsenyys!

Innosta työntekijöitä kasvamaan ammatillisesti ja luomaan kasvua markkinoinnin keinoin.

Kun yritys maksaa vähintään kymmenelle työntekijälleen henkilöjäsenyyden, on yhden jäsenyyden hinta vain 99 euroa vuodessa (norm. 129 €). Jäsenyydestä hyötyvät kaikki, joille markkinoinnin ja siihen liittyvien ilmiöiden ymmärtäminen on tärkeää.

Nostamme Kasvunkylväjä-yrityksen esille MARKin kanavissa ja tarjoamme käyttöön materiaalin, jota yritys voi hyödyntää omassa viestinnässään.

Jäsenedut

• MARK Kasvuaamut
  • MARK Lukupiirit
  • MARK Klinikat
  • Uusi, upea jäsenlehti
  • City Shoppari
  • Koulutusedut
  • Alan liitot apunasi

Kasvunkylväjä Coloro: ”Verkostosta on löytynyt oivallista vertaistukea, hyviä kumppaneita ja uskollisia asiakkaita.” Lue lisää Coloron blogista.

Kiinnostuitko? Ole yhteydessä pirjo.maunula@markkinointiliitto.fi