Re MARK able
MARK Lukupiiri

MARK Lukupiirit

Maailma on täynnä loistavia bisneskirjoja, mutta liian usein jäämme niistä syttyvien uusien ajatusten ja näkökulmien kanssa yksin. MARK haluaa edistää suomalaista markkinointikeskustelua rohkaisemalla lukemaan, ja on siksi perustanut MARK Lukupiirit.

Hyvä bisneskirja paranee entisestään, kun siitä saa puhua muiden alan ihmisten kanssa. Erilaiset tulkinnat ja näkökulmat avartavat lukukokemuksia ja voivat synnyttää oivalluksia, jotka syventävät omaa osaamista.

Tammikuussa alkaa Helsingissä ensimmäinen lukupiiri, jonka vetää MARKin jäsen, Toinen PHD:n luova johtaja Jani Halme.

Lukupiirit alkavat alkuvuodesta myös muilla MARK paikkakunnilla – Turussa, Lahdessa, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Tampereella.

Tarkemmat tiedot Lukupiireistä ilmoitetaan myöhemmin.