MARK Lukupiiri

MARK Lukupiirit

MARK haluaa edistää suomalaista markkinointikeskustelua rohkaisemalla lukemaan, ja on siksi perustanut MARK Lukupiirit.

Hyvä bisneskirja paranee entisestään, kun siitä saa puhua muiden alan ihmisten kanssa. Erilaiset tulkinnat ja näkökulmat avartavat lukukokemuksia ja voivat synnyttää oivalluksia, jotka syventävät omaa osaamista.

Teemoja käsitellään aiheeseen vihkiytyneen asiantuntijan johdolla (ryhmä max 25 hlöä). Jos et ehdi tai mahdu mukaan tapaamiseen, saat kuitenkin kirjaedun ja lukupiirin yhteenvedon.

Voit osallistua Lukupiiriin

• lukemalla kirjan (alennettu hinta jäsenille, ohjeet lunastukseen tulossa)
  • osallistumalla keskusteluun Facebook-tapahtumassa
  • ilmoittautumalla tapaamiseen

Valitse itsellesi sopivin yhdistelmä. Lopuksi kaikki jäsenet saavat asiantuntijan yhteenvedon keskustelusta ja havainnoista.

KATSO TULEVAT LUKUPIIRIT

Toiveita MARK Lukupiireihin?