MARK Mäessä

Mark Mäessä -ryhmä on aktiivinen media-alan ammattilaisten joukko, joka järjestää vuosittain Mark Mäessä seminaaritapahtuman Tahkolla.

Tapahtuma on muodostunut jo legendaksi – onhan se järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien nimellä Media Mäessä. Tapahtumaa on kehitetty vuosien saatossa ja nyt sitä on laajennettu vielä tiiviimmäksi osaksi MARKin toimintaa. Sen myötä tapahtuman nimi vaihtui MARK Mäessä.

MARK Mäessä 1. -3.2. 2019

Seminaari tarjoaa markkinointi- ja media-ammattilaisille monipuolisia ja konkreettisia eväitä tämän päivän ja tulevaisuuden markkinointiin. Viikonlopun aikana Mäkikisat ja muu verkottuminen ovat luoneet hyvän pohjan tuleviin yhteistyötapaamisiin. Niin se vain on, että suurin osa osallistujista palaa Tahkorinteen juurelle vuodesta toiseen. Eikä syyttä.

Mark Mäessä ryhmän puheenjohtaja
Satu Raatikainen