MARK Lahti

MARK Lahti haluaa kehittää lahtelaista markkinointiosaamista yksilö edellä. Mukaan ovat tervetulleita kokeneet markkinointikonkarit, alan opiskelijat tai markkinoinnista kiinnostuneet. Verkostoidutaan ja sparraillaan yhdessä!

Jos haluat tehdä yhteistyötä tai kehittää paikallistoimintaa, voit pistää viestiä Lahden paikallistoiminnan puheenjohtajalle Sanna Henttoselle.

MARK Lahti 2020
Sanna Henttonen, puheenjohtaja
Stala Oy
Markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta jo vuodesta 2000. Muutan ideat konkreettisiksi asioiksi. Valtava kiinnostus markkinoinnin kehittämiseen ja uudistumiseen.

Mirka Ertoila
Quality Knowhow Karjalainen Oy
Markkinoinnin tradenomi vuosimallia 2011, aktiivista MARK-toimintaakin on takana jo muutama vuosi. Monta rautaa tulessa, mutta langat pysyy silti tiiviisti käsissä. Tällä hetkellä prioriteetteinäni on oman osaamisen kehittäminen ja inbound-markkinointi.

Annukka Heinonen
LAB-ammattikorkeakoulu
Annukka Heinonen on työskennellyt vuosia monipuolisissa markkinointitehtävissä pääosin B2B-vientiyrityksissä. Nykyisin hän toimii LAB-ammattikorkeakoulussa mm. liiketoiminnan kehittämisen parissa TKI-asiantuntijana. Vaikuttavuus sekä sisällöntuotanto erilaisiin kanaviin ovat tällä hetkellä erityisen kiinnostuksen kohteena markkinointiin liittyen.

Minttu Murtomäki

Näkemystehdas MBE
Näkemystehdas MBE:n energinen, iloinen ja luova toimari! Yli 20 vuoden kokemus yritysten sparraamisesta kohti parempi tuloksia markkinoinnin ja viestinnän keinoin. Yrittäjähenkinen, inspiroituu haasteiden ratkomisesta ja tavoitteiden saavuttamisesta.

Erja Hakkarainen
TopLine Media Oy
TopLine Median innovatiivinen toimari, joka innostuu helposti kaikesta uudesta. Yli kahdenkymmenen vuoden kokemus median ja videoiden hyödyntämisestä viestinnässä ja markkinoinnissa. Vankka kokemus sekä  kameran edessä että  takana olemisesta auttaa ohjaamaan kamerakammoisia asiakkaita löytämään heille sopivimmat keinot videoviestintään.
Linkit:

Tervetuloa mukaan toimintaamme! Tutustu jäsenyyteen.