MARK Turku

MARK Turku on mukana järjestämässä Turun mainosalueen omaa Vuoden Mainostorstai -kilpailua sekä Vuoden Mainostorstai -seminaaria. MARK Turku tarjoaa jäsenilleen vuoden 2020 aikana myös kuusi ilmaista klinikkaa, jotka käsittelevät vuoden 2019 jäsenkyselyssä valtakunnallisesti esiin nousseita aiheita.

MARK Turkua luotsaa Mari Tauler, joka on Grundlage mainostoimiston perustaja. Ota yhteyttä Mariin, jos sinulla tai yritykselläsi on kiinnostusta jakaa asiantuntemusta MARK Klinikoilla tai valmennuksella Turun alueen markkilaisille.

Vuosi 2020 alkaa näyttävästi Turun kaupunginteatterissa, kun Suomen kiinnostavin ajattelu kokoontuu 27.2. Vuoden Mainostorstaihin ja illan gaalaan. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan – jotta tiedät, mistä perjantaina puhutaan.

Tutustu jäsenyyteen.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!