Sinun ei tarvitse varastaa ihmisten tietoja tietääksesi keitä he ovat. MARK Aamuteemassa Patrik Björkenheim antaa johdannon psykometriikan käytöstä kohdennetussa digimainonnassa.
Aiheina aamuteemassa ovat mm.:
• kohdennettu mainonta
• persoonallisuus ja psykologia myynnin työkaluna
• kuluttajien yksityisyys
• IoT (Internet of Things)
• Miksi amsterdamilaiset eivät käytä pyöräilykypärää?
Ja muutama muu tiiviiksi pakattu näkökulma aiheeseen.
Patrik Björkenheim on 34-vuotias kohdennetun mainonnan yrityksen toimitusjohtaja, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus riskienhallinnasta amerikkalaisessa rahoitusyhtiössä ja korealaisessa teknologiayhtiössä.
Aamukahvitarjoilu klo 8.45. Esitys alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 10.15 mennessä.
Aamuteema on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen – viimeistään 12.10. mennessä. Osallistujamäärä on rajattu.
Tervetuloa!