Goodvertisingin mukaan maailma muuttuu markkinoinnin ja brändien kautta. Mr. Goodvertising, tanskalainen Thomas Kolster, on ajattelija ja näkijä ja suosittu puhuja kansainvälisillä lavoilla. Hän on myös mm. useiden mainoskilpailujen tuomaristossa. Sitra tuo Kolsterin Suomeen tiistaina 27.3. osana Aamuharppaus-tapahtumasarjaa.

Thomas Kolsterin esityksen otsikko on ”How to make sustainability tick for your customers”. Tiiviissä tunnin paketissa hän mm. kertoo asiakkaiden suhteesta vastuullisuuteen, antaa konkreettisia työkaluja ja neuvoja merkitykselliseeen mainontaan sekä pohtii, mihin markkinointi on menossa.

Tilaisuuden järjestää Sitra ja se on avoin, maksuton ja englanninkielinen.
Tervetuloa!

Sitra on suomalaisten tulevaisuustalo, jonka tavoitteena on reilu ja kestävä tulevaisuus – hyvä elämä, jota eletään maapallon kantokyvyn rajoissa. Käytännössä Sitra ennakoi yhteiskunnan muutoksia, selvittää kehitysvaihtoehtoja, tekee kokeiluja, kehittää toimintamalleja ja tuo ihmiset ja organisaatiot yhteen, jotta uudistuminen onnistuu.