Miten ison firman markkinointi käännetään uuteen uskoon? Kuinka yrityksestä tehdään läpinäkyvä? Miten sidosryhmät voivat auttaa tuotekehityksessä?
Aamuharppaus aamiaistilaisuuden aiheena on uudistuminen: miten yritys, sen markkinointi, tuotteet ja toimintatavat saadaan muuttumaan. Aamukahvin jälkeen saamme tiiviissä paketissa oppeja ja ajatuksia.

* Radikaali näkyvyys yrityksen ytimessä
Taru Pilvi, kehitysjohtaja, Goodio

* Miten hyödynnät sidosryhmiä vastuullisten tuotteiden yhteiskehittämisessä: Kokemuksia eurooppalaisista yrityksistä
Minna Halme, professori, Aalto-yliopisto

* Suuren yrityksen brändimuutos rationaalisesta emotionaalisempaan ja merkityksellisempään
Sirpa Tuomi, markkinointijohtaja, Neste

MARK jäsenetu – tilaisuus on maksuton.

Tilaisuuden järjestää Sitra, joka on suomalaisten tulevaisuustalo, jonka tavoitteena on reilu ja kestävä tulevaisuus – hyvä elämä, jota eletään maapallon kantokyvyn rajoissa. Käytännössä Sitra ennakoi yhteiskunnan muutoksia, selvittää kehitysvaihtoehtoja, tekee kokeiluja, kehittää toimintamalleja ja tuo ihmiset ja organisaatiot yhteen, jotta uudistuminen onnistuu.