Miten ison firman markkinointi käännetään uuteen uskoon? Kuinka yrityksestä tehdään läpinäkyvä? Miten sidosryhmät voivat auttaa tuotekehityksessä?
Aamuharppaus aamiaistilaisuuden aiheena on uudistuminen: miten yritys, sen markkinointi, tuotteet ja toimintatavat saadaan muuttumaan. Aamukahvin jälkeen saamme tiiviissä paketissa oppeja ja ajatuksia.
* Radikaali näkyvyys yrityksen ytimessä
Taru Pilvi, kehitysjohtaja, Goodio
* Miten hyödynnät sidosryhmiä vastuullisten tuotteiden yhteiskehittämisessä: Kokemuksia eurooppalaisista yrityksistä
Minna Halme, professori, Aalto-yliopisto
* Suuren yrityksen brändimuutos rationaalisesta emotionaalisempaan ja merkityksellisempään
Sirpa Tuomi, markkinointijohtaja, Neste
MARK jäsenetu – tilaisuus on maksuton.
Tilaisuuden järjestää Sitra, joka on suomalaisten tulevaisuustalo, jonka tavoitteena on reilu ja kestävä tulevaisuus – hyvä elämä, jota eletään maapallon kantokyvyn rajoissa. Käytännössä Sitra ennakoi yhteiskunnan muutoksia, selvittää kehitysvaihtoehtoja, tekee kokeiluja, kehittää toimintamalleja ja tuo ihmiset ja organisaatiot yhteen, jotta uudistuminen onnistuu.