City Digital on netissä, mutta miksi ne tekevät taas City-lehteä… ja tapahtumia?
Brändin rakentaminen vaatii monikanavaisuutta. Brändillä pitää olla vahva presenssi ostetuissa medioissa ja omissa medioissa. Kamppisluonteisesta tekemisestä jatkuvan tekemisen malliin.

Brändäys on opettamista monikanavaisesti
Ihmiset ovat eriliasia oppijoita: toinen oppii videolla, toinen oppii lukemalla, kolmas interaktiivisuudella, neljäs haluaa hivelöidä pädiltä, viides kännykältä, kuudes haluaa lukea isolta ruudulta, seitsemännelle järjestetään tapahtuma, kahdeksannelle opetetaan radion kautta, yhdeksännelle järjestetään seminaari ja kymmenennelle lähetetään kotiin City-lehden printti.

Case adidas: Miten adidas kohtaa urbaanin aktiivisen ihmisen?

Esiintyjänä Ilkka Lavas, Entrepeneur, Publisher
City Digital Ltd ja Vivas Media Ltd
Ilkka O. Lavas aloitti vuonna 1996 rakentamaan yrityksille omia medioita 17 vuotiaana uusmediayrittäjänä. 17 vuotta nettimedioita tehneenä Lavas osti City-lehden ja on puolessatoista vuodessa nostanut TNS Metrixin virallisen päälistan huipulle.
2013 City Digital toi takaisin aktiivisille urbaaneille ihmisille suunnatun City-lehden printtiversion 1.1M ennätyspainoksella.
Lavas on kirjoittanut yrittäjyydestä ja innovoinnista kaksi kirjaa.
City Digital ja Ilkka O. Lavas ovat synonyymeja mediamurrokselle, eikä ihme, sillä mediamurros vaatii vahvoja innovaatioita, hulluja kokeiluja ja rohkeita tekoja.

Aamukahvitarjoilu. Ilmoittautumiset 6.2. mennessä.

Tervetuloa!
MARK Digitaalisen markkinoinnin ryhmä