MARK Juristipiirin järjestämässä aamupäiväseminaarissa käsitellään markkinointijuridiikan peruskysymyksiä ja oikeuskäytäntöä koskien:
* Henkilötietolaista ja henkilötietojen käytöstä markkinoinnissa
* Kuluttajien profilointi markkinointitarkoituksiin
* ”Big Data” markkinoinnissa ja EU:n uuden tietosuojalainsäädännön mukanaan tuomat muutokset
* Verkko- ja/tai mobiilimarkkinointi.
Seminaari on tarkoitettu
* henkilöille, jotka ovat vastuussa yrityksen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta
* tuotannon, kaupan ja palvelualan yritysten johto- ja asiantuntijatehtävissä toimiville
* toimitusjohtajille, markkinointi- ja myyntipäälliköille, asianajajille ja lakimiehille
* sekä muille markkinointijuridiikan asiantuntijoille ja henkilöillle.
8.00 | Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
8.30 |
Tervetuloa! |
8.40 | Henkilötietolaki ja henkilötietojen käyttö markkinoinnissa – henkilötietojen käsittelyn yleiset edellytykset – henkilötietojen käsittely markkinointitarkoituksiin * Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, Asianajotoimisto JuridiaBützow Oy |
9.20 |
Kuluttajien profilointi markkinointitarkoituksiin – henkilötietojen käsittelyn ja tietosuojasääntelyn kehityssuuntia |
10.00 | Kahvitauko |
10.20 |
”Big Data” markkinoinnissa ja EU:n uuden tietosuojalainsäädännön mukanaan tuomat muutokset |
11.00 | Verkko- ja/tai mobiilimarkkinointi * Petteri Günther, asianaja, Lexia Asianajotoimisto Oy |
Q & A * MARK Juristipiiri vastaa markkinointijuridiikkaan liittyviin kysymyksiin |
|
12.00 | Tilaisuus päättyy |
Peter Åkerlund |
|
Suvi-Tuulia Leppäkorpi asianajaja Asianajotoimisto JuridiaBützow Oy |
|
Johanna Lilja |
|
Petteri Günther asianajaja Lexia Asianajotoimisto Oy |
|
Jukka Lång asianajaja, CIPP/E Dittmar & Indrenius Asianajotoimisto Oy |