Markkinoinnin automaatio on talven puheenaihe. Suomen parhaat asiantuntijat tarjoavat sekä b2b- että b2c -esimerkkejä ja neuvoja, miten markkinoinnin automaation avulla yritys voi toteuttaa kohderyhmälähtöisempää ja tehokkaampaa markkinointia.
10 käytännön oppia B2B markkinoinnin automaation aloittamisesta
Avauksella on pohjoismaiden vankin kokemus B2C markkinoinnin automaatiojärjestelmistä, ja on kahden viimeisen vuoden aikana myös laajentanut B2B markkinointiautomaatioon. Kuule Avauksen opit B2B toimenpiteiden aloittamisesta käytännön tasolla.
Miten varmistaa, että järjestelmästä maksettu lisenssi maksaa itsensä takaisin? Mitkä perusmokat kannattaa välttää? Ja minkälaisilla toimenpiteillä saa parhaimmat tulokset aikaiseksi alussa?
* Käytännön opit tarjoaa Emma Storbacka, Manager B2B marketing services
Avaus Marketing Innovations
B2C – 4 käytännön esimerkkiä yksinkertaisesta ja helposti automatisoitavasta toteutuksesta, ROMI > 100 %
Mistä kannattaa aloittaa, kun olet päättänyt muuttaa markkinointikulun investoinniksi ja rakentaa oman ja ansaitun median kuluttajiin? Neljä käytännön esimerkkiä yksinkertaisesta ja helposti automatisoitavasta toteutuksesta, ROMI > 100 %.
Seed Digital Media auttaa yrityksiä hankkimaan, sitouttamaan ja kasvattamaan uskollisia suosittelija-asiakkaita suunnittelemalla, toteuttamalla ja automatisoimalla sähköisiä asiakkuusmarkkinointiohjelmia.
* Timo Lehtinen, hallituksen puheenjohtaja
Seed Digital Media Oy
Aamukahvitarjoilu.
HUOM!
Tilaisuus poikkeuksellisesti keskiviikkona 12.3.
Tervetuloa!
MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä