Asiakaskokemus rakentaa parhaimmillaan pysyvää kilpailuetua. Mutta miten varmistetaan että syntyy muutos eikä mantra? Pitäisikö myös markkinointia jotenkin muuttaa?

Aamussa esiintyy toimitusjohtaja, partner Kari Korkiakoski Futurelaboratory Oy.
Hän on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija.

Aamun esityksessä keskitytään Karin uusimman kirjan ”Ylivoimainen asiakaskokemus” teemoihin. Kirja ilmestyy 04/16. Kirjassa annetaan eväitä niin strategiseen suunnitteluun kuin brändin ja asiakaskokemuksen yhteyden rakentamiseen. Kirjassa on myös työkalupakki, josta löytyy välineitä asiakaskokemuksen arkiseen kehittämiseen.

Aamukahvitarjoilu.

Tilaisuuden järjestäjänä on MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä.