Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksen kasvattamisessa ja markkinoinnin suunnittelussa

Paljon puhutaan markkinoinnin kohdentamisesta ja personoinnista, mutta miten se kannattaa käytännössä toteuttaa? Miten rakentaa linkki asiakkuuksien hallinnan ja markkinoinnin välille, vai onko sellaiselle tarvetta? Monikanavaisessa markkinoinnissa on tärkeää, että asiakastiedot ovat kunnossa ennen kuin mitään ryhdytään tekemään.

Yllämainittuihin kysymyksiin pureutuu asiakastietopalvelujen johtaja Mika Nikkola. Kuulet myös datan hyödyntämisestä käytännössä: Millainen on tyypillinen verkko-ostaja?

Tilaisuuden päätteeksi teemme kierroksen Pasilan postikeskuksessa ja samalla tutustumme Postinen-mainoskääreen niputuskoneisiin. Siirtymiset tehdään kävellen maanalaista yhdyskäytävää pitkin.

Kahvitarjoilu. Mukaan vierailulle mahtuu 20 markkilaista. Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Tervetuloa!
MARK Viestintäryhmä

HUOM!
Talon edessä on parkkipaikkoja omalle autolle.
Julkiset kulkevat näin:
– A ja P junat, Ilmalan asema
– Bussi 50 ajaa Suursuolta Herttoniemeen illallakin