DigiArenaHelsinki on markkinoinnin ja myynnin digitaalisia liiketoimintamahdollisuuksia avaava ajankohtaistapahtuma. Osallistujana saat yhdessä tehokkaassa päivässä näkymän digitaalisiin trendeihin, jotka muovaavat liiketoimintaa juuri nyt. Tapahtuma on suunnattu markkinoijille, liiketoimintajohdolle, verkkokauppiaille, myynnille, viestijöille, yrittäjille ja muille digitaalisen areenan ammattilaisille.
Navigoi onnistuneesti läpi digitaalisen myrskyn
MARK tuo esiintyjäksi Axendin CEO Jan Ropposen, joka käy esityksessään läpi seuraavia aiheita:
Miksi teknologiahankkeet usein epäonnistuvat? Mitkä ovat myynnin ja markkinoinnin suurimmat mahdollisuudet? Mitä voi ja mitä taas ei voi automatisoida? Entä mitä onnistunut teknologian käyttöönotto vaatii.
Esityksensä jälkeen Jan Ropponen on tavattavissa MARKin ja Mainostajien Liiton yhteiselläl ständillä klo 10.30 ja klo 13.00. Tervetuloa keskustelemaan ja tapaamaan Jania osastollemme!
Maksullisessa seminaariohjelmassa esiintyvät mm. Sean Pillot de Chenecey ja Warren Knight. MARKin jäsenenä saat tuntuvat edun seminaarilipusta:
* ostamalla lippusi osoitteessa www.digiarenahelsinki.fi koodilla MARK2018 saat 20 % edun lipun hinnasta. MARK hinta on 316 € + alv (normaali hinta on 395 €+alv).
Tapahtuman verkostoimisalueelle on vapaa pääsy vierailemaan sekä osallistumaan workshoppeihin ja kumppaneiden case-seminaaritarjontaan saleissa 3 ja 4 – afterworkiä unohtamatta. Muista rekisteröityä etukäteen!
Tutustu koko ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan. Se kannattaa!
Käy tykkäämässä/seuraamassa DigiArenaHelsinkiä:
* Facebook
* Twitter