Ihmiset viettävät enemmän aikaa Facebookissa, Twitterissä ja muissa verkkopalveluissa kuin television tai radion ääressä. He lukevat mitä heidän ystävänsä suosittelevat ja haukkuvat. Tutkitusti ihmiset myös uskovat toistensa ja brändien viestejä. Tämä median murros tarkoittaa yrityksen asiakaspalvelulle, markkinoinnille ja toiminnalle radikaalia tarvetta uudistua. Mutta miten?
ADA-aamussa 12.11. esiintyvät Juho Jokinen Dinglestä sekä Ville Tolvanen. He kertovat, miksi digimarkkinointia ei enää ole, on vain markkinointia.
Juho Jokinen on Suomen suurimman sosiaalisen median toimiston Dinglen perustaja ja toimitusjohtaja. Juho on seurannut piikkipaikalta, miten sosiaalisella medialla otetaan markkinoita haltuun.
Ville Tolvanen on tutkinut elämää internetissa kohta viisitoista vuotta. Käyttäytymistä, liiketoimintamalleja, uusia mahdollisuuksia ja jatkuvaa muutosta. Kiinnostavinta on kanavan kääntyminen digitaalisesta jakelutiestä vihdoin ihmisten väliseksi verkostoksi. Jos internet ennen oli uutta happea liiketoimintaan, olemme nyt kovaa vauhtia matkalla kohti verenkiertoa. Ihmiset ovat lähdes koko ajan ”connected”.
ADA-aamun järjestää MARK Digiryhmä.