Mikä ihmeen GDPR? Niin se uusi tietosuoja-asetus, mikä siis muuttuu? Vaikuttaako GDPR asiakasrekisterien hallinnan vaatimuksiin? Miten pitääkö reagoida markkinointirekisterien kanssa? Loppuuko se suoramarkkinointi? Selviääkö tästä kaikesta jotenkin helposti?

GDPR astuu voimaan toukokuussa tänä vuonna, mutta moni vielä miettii, mitä se oikeasti tarkoittaa. Yllä on esitetty paljon kysymyksiä ja vastaukset ovat asiantuntijoidenkin suulla vaihtelevia. Mutta me aiomme ottaa härkää sarvista ja tehdä uudesta tietosuoja-asetuksesta iloisen voimavaran tulevaan, eikä voivotella lisäbyrokraattista pakkopullaa.

MARK ja Suomen Asiakastieto starttaavat Gepardi-klubin, joka kokoontuu kolmen viikon välein kuulemaan niin asiantuntijapuheenvuoroja kuin vaihtamaan ajatuksia GDPR:n parissa työskentelevien kanssa kohti toukokuuta. Klubista halutaan rakentaa mutkaton foorumi, jossa GDPR:stä nousevia huolia voidaan nostaa esille, saada niihin vastauksia ja kuulla minkälaisia ratkaisuja muut yritykset ovat löytäneet. Klubi tarjoaa informaatiota ja jos kinkkisiin kysymyksiin ei heti osata vastata, niin niihin hankimme vastaukset.

Tilaisuudet järjestetään joko aamukahvien tai kevyen after workin merkeissä. Osallistu yhteen, kahteen tai kaikkiin. Tilaisuudet rakentuvat osallistujien mukaan, joten sinä voit vaikuttaa, mistä tilaisuudessa keskustellaan.

Lähetä kysymyksiä etukäteen, ehdota aihepiiriä tai asiantuntijaa ja tarjoudu itse kertomaan oma vinkkisi.

Torstaisin kolmen viikon välein 18.1. alkaen. Ensimmäinen klubi kokoontuu MARKin toimistolla iltapäivällä ja muut paikat vahvistuvat myöhemmin. Asiantuntijalista vahvistuu tammikuun alkupuolella. Osallistujamäärä on rajattu.

Tervetuloa!
MARK ja Suomen Asiakastieto

Tästä vaikka aluksi lukemista