Torstai 8.2.2018 klo 9:00–11:00 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki
GDPR – uusi tietosuoja-asetus. Mikä muuttuu? Vaikuttaako GDPR asiakasrekisterien hallinnan vaatimuksiin? Miten pitää reagoida markkinointirekisterien kanssa? Loppuuko se suoramarkkinointi? Selviääkö tästä kaikesta jotenkin helposti?
Miten varmistua, että kumppanisi ovat GDPR valmiita?
Markkinointialalla me kaikki olemme tottuneet käyttämään kumppaneita monissa toimenpiteissä ja välillä kaikista alihankkijoista ei välttämättä työn tilaajalla ole edes tietoa. GDPR:n mukana tulee yritykselle ja organisaatiolle vastuu myös käyttämistään kumppaneista. Siis ei riitä, että huolehdit itse valmiudestasi, vaan olet osaltasi vastuussa käyttämistäsi liikekumppaneista, jotka yrityksesi henkilötietoja käsittelevät. Mitä toimenpiteitä voit aloittaa tekemään ja miten edetä asian kanssa?
Alustajana isännöi Juha Sallinen, joka toimii GDPR Tech -yhtiössä konsulttina ja kouluttajana. Hän on nykyaikainen moniosaaja, jota GDPR:ssä oleviin vaatimuksiin tarvitaan. Työhistoria kattaa pienestä koulutusyhtiöstä suuriin monikansallisiin jätteihin kuten HP, Unisys, Wipro ja ulkoistuspuolella mm. Tiedolla. Viimeisen vuoden aikana hän on pitänyt lukuisia käytännönläheisiä työpajoja GDPR:n tiimoilta, jotka pitävät asiakasrajapinnassa tietoisina Pohjoismaiden ja Baltian valmiustilasta.
Juha käy läpi käytännön esimerkkejä projekteistaan ja omasta kumppani-/toimittajaverkostostaan. Lisäksi keskustelu käy vauhdikkaana osallistujien tarpeiden mukaan.
MARK ja Suomen Asiakastieto järjestävät Gepardi-klubin, joka kokoontuu kolmen viikon välein kuulemaan niin asiantuntijapuheenvuoroja kuin vaihtamaan ajatuksia GDPR:n parissa työskentelevien kanssa kohti toukokuuta. Klubi on mutkaton foorumi, jossa GDPR:stä nousevia huolia voidaan nostaa esille, saada niihin vastauksia ja kuulla minkälaisia ratkaisuja muut yritykset ovat löytäneet. Klubi tarjoaa informaatiota ja jos kinkkisiin kysymyksiin ei heti osata vastata, niin niihin hankimme vastaukset.
Tilaisuudet on tarkoitettu vain MARKin jäsenille ja ne järjestetään joko aamukahvien tai kevyen after workin merkeissä. Tilaisuudet rakentuvat osallistujien mukaan, joten sinä voit vaikuttaa, mistä tilaisuudessa keskustellaan.
Tilaisuus on maksuton. Osallistujamäärä on rajattu.
Tervetuloa!
MARK ja Suomen Asiakastieto
Tästä lukemista aiheeseen liittyen