Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Sanna Myller ja Markkinointi-instituutin toimitusjohtaja Toni Berkowits tuovat tiskiin tämän päivän myynnin perustotuudet ja selkeitä vinkkejä, miten myynti toimii, palvelee asiakasta ja tuo entistä paremmin kassavirtaa. Keinovalikko on ajan myötä muuttunut. Pro-Source Oy:n partneri ja varatoimitusjohtaja Lasse Pehto grillaa puhujia tiukoilla kysymyksillä ja kommenteilla.

Mitä on asiakasohjautuva organisaatio?
Moni suomalainen organisaatio on suoritekeskeinen ja tuotantopainotteinen. Mitä tarkoittaa asiakasohjautuva organisaatio ja miten se rakennetaan?
* Toni Berkowits, toimitusjohtaja, Markkinointi-instituutti

Myynti on tehtävä itse – suhdanteen apua ei kannata odottaa
Asiantuntija voi olla paras myyjä. Sanna Myller puhuu myymisestä kahdesta näkökulmasta; mistä se on hitaan talouskasvun aikana ja mitä se on asiantuntijaroolista käsin.
* Sanna Myller, kaupallinen johtaja, Helsingin Sanomat

Aamukahvitarjoilu klo 8.30-8.45.
Osallistujamäärä on rajattu.

Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.