Toimitko kansainvälisillä markkinoilla tai tähyät kohti uusia markkinoita? Koko päivän kestävä seminaari on suunniteltu kansainvälistä markkinointia tekeville ja suunnitteleville henkilöille, joiden haasteena ovat useilla eri markkinoilla sijaitsevat potentiaaliset loppuasiakkaat ja jälleenmyyjät.

Päivän aikana kuulet kansainvälisen markkinoinnin konkareita ja osaajia:
– Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Mainostajien Liitto
– Päivi Kauppinen, Data, Insight & Consulting Director, Kantar TNS Oy
– Siim Salme, toimitusjohtaja, Kliendituki Oü  
– Päivi Talonen, tohtori ja markkinoinnin ammattilainen  
– Samuli Tursas, toimitusjohtaja, Koodiviidakko Oy
– Petteri Häkkänen, Asianajaja, osakas , Eversheds Asianajotoimisto Oy 
– Jonas Forth, toimitusjohtaja Moomin.com / All Things Commerce Helsinki Oy.

Päivän aikana pureudutaan kansainvälisen markkinoinnin problematiikkaan, mahdollisuuksiin sekä työkaluihin hyvin erilaisten tosielämän esimerkkien kautta.

MARK jäsenetu – osallistu koulutukseen jäsenhinnalla!
MARKin henkilöjäsenille on neuvoteltu oma jäsenetu – voit osallistua koulutukseen jäsenhinnalla. Muista merkitä ilmoittautumislomakkeessa kohta ”MARK jäsen”.
Tilaisuuden järjestää Mainostajien Liitto.