Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

MARK Kasvuaamu 15.11.2019, Hämeenlinna

CASE VANAJANLINNA: Vanajanlinnan rohkea ja kunnianhimoinen kasvutavoite ja siihen liittyvät onnistumiset, haasteet ja opit
Sari Vilenius, kehitysjohtaja / Vanajanlinna Group 

ÄLYKÄS MYYNTI EKOSYSTEEMEISSÄ
Kasvun ja myynnin johtaminen avoimissa ekosysteemeissä
Älykkääseen myyntiin keskittyvää tekoälyn ja robotiikan ROBINS-tutkimushanke
Pia Hautamäki, tutkija & yliopettaja / Tampereen ammattikorkeakoulu

MARKKINOINNIN KOMPETENSSIT 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee? Puheenvuorossa avataan tutkimustietoa taustalta.
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja / MARK Suomen Markkinointiliitto ry

Aikataulu
8.30 – 9.00 Kahvia ja verkostoitumista
9.00 – 11.00 Puheenvuorot
11.00 – 11.30 Verkostoitumista

Paikka
Crazy Town, Viipurintie 4, Hämeenlinna

Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen. 

Jäseneksi?
MARKin jäsenyys loppuvuodelle 2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 29,90 € (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää