MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

MARK Kasvuaamu 12.9.2019, Helsinki

CASE STELLA
Aarne Töllinen
, johtaja, kuluttajapalvelut & markkinointiviestintä / Stella Kotipalvelut

  • Roolit ja resurssit: Millaisen in house -tiimin ja kumppanijoukon toimistopomo rakensi PK-yrityksen markkinointiorkesteriksi?
  • Sisäinen viestintä: Kuinka Facebook Workplace kukisti intrat ja yammerit sisäisen viestinnän työkaluna?

CASE LIDL KORTTIKAMPANJA
Pia Dahlman
, asiakkuusjohtaja, suunnittelija / Folk Finland

  • Kuinka kampanjan ajaksi kidnapattiin kilpailijoiden kanta-asiakasjärjestelmät ja tehtiin kaikista maailmassa koskaan painetuista korteista käypää valuuttaa Lidlin kassalla.

CASE HJK – kasvua uudella toimintamallilla
Sami Smolander, kaupallinen johtaja / HJK

  • HJK:n organisaatiossa rakennettiin uusi toimintamalli vuoden 2018 aikana, jossa kaikki kaupalliset toiminnot siirrettiin saman johdon alle. Uudistuksella haettiin kasvua sekä kumppanuus- että kuluttajamyynnissä: digitaalisten kanavien ja analytiikan parempi hyödyntäminen, lisäarvon tuominen kumppanuuksiin sekä myynnin ja markkinoinnin saumaton yhteistyö olivat avainasemassa.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Aikataulu
8.30 – 9.00 Kahvia ja verkostoitumista
9.00 – 11.00 Puheenvuorot
11.00 – 11.30 Verkostoitumista

Paikka
Finnkino Tennispalatsi
Salomonkatu 15
Helsinki

Hinta
MARKin jäsenet: maksuton
Ei-jäsenet: 64,50 € + alv 24 %
Osallistumismaksu laskutetaan.
Viimeinen peruutuspäivä on 10.9.2019, jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu.
Peruutukset osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi?
MARKin jäsenyys sisältää Kasvuaamut sekä lukuisia muita tapahtumia ja etuja.
Saat jäsenyyden syyskaudelle 1.8. – 31.12.2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 64,50 € (norm. 129 €)
opiskelijat & opettajat 29,90 €
Tutustu lisää