MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.
MARK Kasvuaamu 12.9.2019, Helsinki
CASE STELLA
Aarne Töllinen, johtaja, kuluttajapalvelut & markkinointiviestintä / Stella Kotipalvelut
- Roolit ja resurssit: Millaisen in house -tiimin ja kumppanijoukon toimistopomo rakensi PK-yrityksen markkinointiorkesteriksi?
- Sisäinen viestintä: Kuinka Facebook Workplace kukisti intrat ja yammerit sisäisen viestinnän työkaluna?
CASE LIDL KORTTIKAMPANJA
Pia Dahlman, asiakkuusjohtaja, suunnittelija / Folk Finland
- Kuinka kampanjan ajaksi kidnapattiin kilpailijoiden kanta-asiakasjärjestelmät ja tehtiin kaikista maailmassa koskaan painetuista korteista käypää valuuttaa Lidlin kassalla.
CASE HJK – kasvua uudella toimintamallilla
Sami Smolander, kaupallinen johtaja / HJK
- HJK:n organisaatiossa rakennettiin uusi toimintamalli vuoden 2018 aikana, jossa kaikki kaupalliset toiminnot siirrettiin saman johdon alle. Uudistuksella haettiin kasvua sekä kumppanuus- että kuluttajamyynnissä: digitaalisten kanavien ja analytiikan parempi hyödyntäminen, lisäarvon tuominen kumppanuuksiin sekä myynnin ja markkinoinnin saumaton yhteistyö olivat avainasemassa.
Pidätämme oikeudet muutoksiin.
Aikataulu
8.30 – 9.00 Kahvia ja verkostoitumista
9.00 – 11.00 Puheenvuorot
11.00 – 11.30 Verkostoitumista
Paikka
Finnkino Tennispalatsi
Salomonkatu 15
Helsinki
Hinta
MARKin jäsenet: maksuton
Ei-jäsenet: 64,50 € + alv 24 %
Osallistumismaksu laskutetaan.
Viimeinen peruutuspäivä on 10.9.2019, jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu.
Peruutukset osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäseneksi?
MARKin jäsenyys sisältää Kasvuaamut sekä lukuisia muita tapahtumia ja etuja.
Saat jäsenyyden syyskaudelle 1.8. – 31.12.2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 64,50 € (norm. 129 €)
opiskelijat & opettajat 29,90 €
Tutustu lisää