Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?
MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.
OHJELMA
CASE YLE: Tekoälyn avulla kohti henkilökohtaista asiakaskokemusta
Jaakko Lempinen, Head of Customer Experience, YLE
CASE GIGANTTI: ROMI-mallinnuksella liiketoiminnan kasvua
Sami Särkelä, markkinointijohtaja, Gigantti
Paul Arpikari, Chief Commercial Officer, Sellforte
CASE MAITRIMIND: Hyviä konkreettisia tekoja yrityksien arvoa lisäämään
Johanna Huhtariihi, perustaja ja tekijä
Markkinoinnin kompetenssit 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee? Puheenvuorossa avataan tutkimustietoa taustalta.
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto
Aikataulu
8.30 – 9.00 Kahvia ja verkostoitumista
9.00 – 11.00 Puheenvuorot
11.00 – 11.30 Verkostoitumista
Aika
8.30-9.00 kahvia ja verkostoitumista
9.00-11.00 puheenvuorot
11.00-11.30 verkostoitumista
Paikka
Finnkino Tennispalatsi, Salomonkatu 15, Helsinki
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
Jäseneksi?
MARKin jäsenyys loppuvuodelle 2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 29,90 € (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää