Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

OHJELMA

CASE YLE: Tekoälyn avulla kohti henkilökohtaista asiakaskokemusta
Jaakko Lempinen, Head of Customer Experience, YLE

CASE GIGANTTI: ROMI-mallinnuksella liiketoiminnan kasvua
Sami Särkelä, markkinointijohtaja, Gigantti
Paul Arpikari, Chief Commercial Officer, Sellforte

CASE MAITRIMIND: Hyviä konkreettisia tekoja yrityksien arvoa lisäämään 
Johanna Huhtariihi, perustaja ja tekijä

Markkinoinnin kompetenssit 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee? Puheenvuorossa avataan tutkimustietoa taustalta.
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

Aikataulu
8.30 – 9.00 Kahvia ja verkostoitumista
9.00 – 11.00 Puheenvuorot
11.00 – 11.30 Verkostoitumista

Aika
8.30-9.00 kahvia ja verkostoitumista
9.00-11.00 puheenvuorot
11.00-11.30 verkostoitumista

Paikka
Finnkino Tennispalatsi, Salomonkatu 15, Helsinki

Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Jäseneksi?
MARKin jäsenyys loppuvuodelle 2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 29,90 € (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää