Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia, tekoälyä ja automaatiota menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi. Helsingin Kasvuaamussa menestystarinansa jakavat:

* Case Hotelli Helka: #someselkäsauna on mahdollisuus – älä jää paitsioon arvokeskustelussa
Nana Norman, someasiantuntija, Hurja Media
Jukka Räisänen, hotellinjohtaja, Hotelli Helka

* Case Vepsäläinen: Kuluttajien kulta-aika muuttaa jakelutien rakenteita, mikä on markkinoinnin rooli murroksessa
Jussi Lindholm, CEO, Vepsäläinen Oy

* Case SplayOne: Miten valita omat yhteistyövaikuttajat ja miten brändi vaikuttaa siihen, että yhteistyö saavuttaa liiketoiminnalle asetettuja tavoitteita

– Luovan vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet ja alustat
– Miten kasvattaa omaa myyntiä?
– Miten sitouttaa yleisö?
– Miten rakentaa omasta brändistäni vaikuttaja?
– Jakelukanavat ja uudet mahdollisuudet
Inka Wirman, Senior Account Manager, SplayOne
Emmi Lehtomaa, Talent Manager, SplayOne
Essi Kivitie, COO, SplayOne

MARK KasvuaamuMARK Kasvuaamu torstaina 29.11. klo 8.30-12.00
Finnkino Tennispalatsi
Salomonkatu 15
Helsinki

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

MARK Kasvuaamu- ja iltapäiviä järjestetään seitsemällä MARK paikkakunnalla, joissa jokaisessa on eri sisältö. Tilaisuudet järjestetään neljä kertaa vuodessa ja vuoden 2019 kevätkauden tilaisuudet ovat maalis- ja toukokuussa.

    Olen MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsenEn ole MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsen