MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.
MARK Kasvuaamu 17.9.2019, Jyväskylä
CASE LEADOO
Santtu Kottila, Director, Marketing & Partnerships / Leadoo
- Suomesta maailmalle ja kannattavaksi alle puolessa vuodessa
- Miten Suomen kuuminta markkinointiteknologiayhtiötä on rakennettu kohti kansainvälistä menestystä?
CASE SENSE N INSIGHT
Eero Seppälä, myynti- ja markkinointi / Sense N Insight
- Pakkauksen erottuminen ei ole mielipidekysymys
- Yksittäisestä silmänliiketutkimusyrityksestä kokonaisvaltaiseksi kuluttajatutkimuskonseptiksi
- Kuluttajatutkimuksen hyödyntäminen kotimaisen ginivalmistajan pakkausuudistuksessa
CASE MEOM
Karl Filtness, markkinointijohtaja / MEOM Oy
- Miten yhdistää tuotekehitys, markkinointi, design ja teknologia kilpailueduksi ja skaalautuvaksi kasvuksi?
- Maailman kaikkien aikojen keksintö ja MEOMin asiakastarina
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Aikataulu
8.30 – 9.00 Kahvia ja verkostoitumista
9.00 – 11.00 Puheenvuorot
11.00 – 11.30 Verkostoitumista
Paikka
Finnkino Fantasia
Kauppakatu 29-31
Jyväskylä
Hinta
MARKin jäsenet: maksuton
Ei-jäsenet: 64,50 € + alv 24 %
Osallistumismaksu laskutetaan.
Viimeinen peruutuspäivä on 13.9.2019, jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu.
Peruutukset osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäseneksi?
MARKin jäsenyys sisältää Kasvuaamut sekä lukuisia muita tapahtumia ja etuja.
Saat jäsenyyden syyskaudelle 1.8. – 31.12.2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 64,50 € (norm. 129 €)
opiskelijat & opettajat 29,90 €
Tutustu lisää