Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?
MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.
Markkinoinnin kompetenssit 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee? Puheenvuorossa avataan tutkimustietoa taustalta.
* Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto
Miten markkinoinnin tekemistä tuetaan Jyväskylässä?
* Suvi Vuojolainen, Business Jyväskylä
Jyvässeudun markkinointitoimistojen ja -yrittäjien tarinoita. Millaisiin haasteisiin markkinoinnilla voidaan vaikuttaa?
Asiakascaset:
* Mediasuhteet ja PR
Kerttu Pylvänäinen, Kamua Oy, Mediatalo Keskisuomalainen
* Sosiaalinen media ja vaikuttajamarkkinointi
Tiia Hamro-Drotz, Siliä Oy
* Brändin rakentaminen sisältä ulos
Katja Asikainen, Aava&Bang
* Markkinointi osana yrityksen arkea
Outi Syrjälahti, Kasvumanageri
* Asiakasymmärrys
Marjaana Etula, Etula Group Oy
* Kriisiviestintä
Päivi Tervonen, Jooli Oy
* Vastuullisuusmarkkinointi
Leena Petman, Vastavirta Oy
* Palvelumuotoilu
Tuomas Talvitie, Cinia Oy
* Outbound markkinointi
Ilja Aalto, Northbound Oy
Aikataulu:
8.30-9.00 Paikallisten markkinoinnin ammattilaisten ja yrittäjien verkostoitumista aamupalan lomassa
9.00-11.00 Puheenvuorot
11.00-11.30 Paikallisten markkinoinnin ammattilaisten ja yrittäjien verkostoitumista
Paikka:
Finnkino Fantasia
Kauppakatu 29-31, Jyväskylä
Kasvuaamuja järjestetään neljä kertaa vuodessa, kaikilla MARK-paikkakunnilla. Tarkemmat tiedot ohjelmasisällöistä ja ilmoittautumisohjeista julkistetaan lähempänä tilaisuuksien ajankohtia. Pidätämme oikeudet muutoksiin.