Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia, tekoälyä ja automaatiota menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamu- ja iltapäivissä pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi.

Ohjelma
13.15 – 13.30    Iltapäivän avaus
Anne Sivonen, puheenjohtaja, MARK Jyväskylä & valmentaja, Growthsetters
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

13.30 – 14.15     Case Johannes Karjula:
Moniyrittäjän opit tuloksellisesta markkinoinnista
Johannes Karjula, perustaja & toimitusjohtaja, Kokemuksia.fi sekä perustajaosakas useissa muissa yrityksissä, mm. Satokausikalenteri

14.15 – 15.00    Case Terveelliset herkut-blogi:
Miten syntyy Suomen suosituimmat blogit?

Millaisista aineksista on tehty vuoden 2017 toiseksi suosituin ruokablogi? Miten tehdä tehokasta vaikuttajamarkkinointia?
Tiina Savolainen, ruokavaikuttaja, bloggaaja

15.00 – 15.45    Case Mediatalo Keskisuomalainen:
Myyntityön murros mediatalon näkökulmasta

Miten moderni markkinointi ja harppauksin etenevä teknologistuminen ovat muuttaneet mediamyyjän roolia ja osaamisvaateita?
Jani Ylönen, myyntipäällikkö ja Antti Hirvonen, digimarkkinoinnin myyntipäällikkö, Mediatalo Keskisuomalainen

15.45 – 16.00    Päivän yhteenveto
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

MARK Kasvuiltapäivä – Kassavirtaa ja kasvua markkinoinnilla
Torstaina 22.11. klo 13.15 – 16.00
Jyväskylän Paviljonki, D-hallin ohjelmalava
Lutakonaukio 12, Jyväskylä

D-hallin ohjelmalavalla on istumapaikat 150 ensimmäisenä paikalle saapuvalle. Lavan läheisyydessä on myös runsaasti seisomatilaa.

Paviljongin D-halliin saapuminen edellyttää rekisteröitymistä myös messukävijäksi. Käy rekisteröitymässä osoitteessa http://smart-factory.fi/ 
Kutsujaksi voit laittaa Jyväskylän Messut.
* Paviljonkiin sisääntuloa nopeuttaa, jos tulostat rekisteröitymisen yhteydessä saamasi nimikortin etukäteen ja otat sen mukaan tullessasi.
* Avainkaulanauhan kortille saat Paviljongin sisäänkäynnin yhteydessä.

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

MARK Kasvuaamu- ja iltapäiviä järjestetään seitsemällä MARK paikkakunnalla, joissa jokaisessa on eri sisältö. Tilaisuuksia järjestetään neljä kertaa vuodessa ja vuoden 2019 kevätkauden tilaisuudet ovat maalis- ja toukokuussa.

    Olen MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsenEn ole MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsen