MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.
MARK Kasvuaamu 3.9.2019, Lahti
CASE SKYDDA – Varjoista parrasvaloihin, logosta brändiksi
Noora Kivilahti, markkinointipäällikkö, Skydda Suomi Oy
- Voittoa tekevästä liiketoiminnasta kohti tulosta tekeväksi tunnetuksi brändiksi
- Mitä muutos on vaatinut yritykseltä ja sen työntekijöiltä?
- Oppeja ja onnistumisia muutoksen alkumetreiltä
CASE MARKKINOINTISUMMIT – Virtuaalitapahtuma markkinoinnin kärkenä
Rami Salomaa, markkinointistrategisti, radiojuontaja ja Euroopan komission markkinointivalmentaja
- Miten ja miksi järjestää tapahtuma verkossa?
- Hyödyt verrattuna perinteiseen tapahtumaan
- Ota haltuun toimialasi brändijohtajuus virtuaalitapahtumalla
- Tapahtumien tulevaisuus
CASE SKILLVILLE – Kaikki lähtee identiteetistä, myös digissä
Johanna Rosnell-Varjo, toimitusjohtaja WIAone
- Skillvillen synty: suomalaisten yritysten tarve markkinoinnin metatietojen ymmärrykseen
- Case Animalcare: yrittäjän oivalluksia 8 oppituntia menestykseen -kurssista (Kristiina Alanko)
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Aika
8.30-9.00 Kahvia ja verkostoitumista
9.00-11.00 Puheenvuorot
11.00-11.30 Verkostoitumista
Paikka
Finnkino Kuvapalatsi
Vapaudenkatu 13
15110 Lahti
Hinta
MARKin jäsenet: maksuton
Ei-jäsenet: 64,50 € + alv 24 %
Osallistumismaksu laskutetaan.
Viimeinen peruutuspäivä on 1.9.2019, jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu.
Peruutukset osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäseneksi?
MARKin jäsenyys sisältää Kasvuaamut sekä lukuisia muita tapahtumia ja etuja.
Saat jäsenyyden syyskaudelle 1.8. – 31.12.2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 64,50 € (norm. 129 €)
opiskelijat & opettajat 29,90 €
Tutustu jäsenyyteen