MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi.
Tampereen Kasvuaamussa menestystarinansa jakavat:
Case SuperPark: Audience is the king! Tämä sekä muut oivallukset oman median kasvattamisesta.
Eija Gerlander, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, SuperPark
Elettiin vuoden 2014 loppua. SuperParkilla oli sisäaktiviteettipuistot Vuokatissa ja Oulussa, ja kolmatta rakennettiin kovaa vauhtia Vantaalle. Pohdittiin, kuinka pääkaupunkiseudun nuoriso saadaan kuulolle SuperParkin tulosta heidän hoodeilleen. Pitäisköhän meidän mennä Instagramiin?
Nyt, neljä vuotta ja viisitoista puistoa myöhemmin, parkkipaikalla autossa syntyneen kryptisen kirjainyhdistelmä SPRPRK:n ympärille on muodostunut yksi Suomen suurimmista yritystileistä Instagramissa. Se sekä SuperParkin muut somekanavat muodostavat median, joka on elimellinen osa SuperParkin brändiä.
Millä mekanismeilla yleisön kasvua on ruokittu, ja mikä on SuperParkin visio nextistä levelistä somessa? Tämä puheenvuoro kertoo siitä.
Case: Waltteri Torikan 40 päivää jouluun: Millainen vaikutus monikanavaisesti suunnitellulla sisältökonseptilla on myynnin edistämiseen?
Joel Hypén, vastaava tuottaja ja Eeva Jousi, tuottaja, Siro Creative
Joel Hypén on palkittu videoalan ohjaaja ja tuottaja. Hän on valmistunut Teatterikorkeakoulusta ja opiskellut Hankenissa, mutta ennen kaikkea hän on yrittäjä joka haluaa auttaa asiakkaitaan kertomaan kiinnostavia, koskettavia tarinoita videon keinoin.
Joelin yrityksistä Siro Creative tuottaa kansainvälistä näkyvyyttä saanutta videosisältöä mm. Marimekolle, Iittalalle, Orionille ja Keskolle. AdLaunch on puolestaan Joelin videostartup-yritys joka voitti joulukuussa 2017 kolmannen palkinnon Slush 100 -kilpailussa ja kerää rahoitusta niin Suomessa kuin lontoolaisilta enkelisijoittajilta.
Case Integrata: Viisi oppia B2B-kasvuyrityksen markkinoinnin muutoksesta.
Henna Niiranen, CMO ja #myyntimaisteri
Kuinka yli 40% vuosivauhtia kasvavassa HR-toimialan yrityksessä tehdään markkinointia? Tässä puheenvuorossa kuulet konkreettisia oppeja Integratan markkinoinnin muutoksesta. Vuoden sisään yrityksessä on viety läpi brändi- ja verkkosivustouudistus, tehty markkinoinnin ja myynnin automaation käyttöönotto sekä käynnistetty social selling -kulttuuria.
MARK Kasvuaamu tiistaina 12.3 klo 8.30-10.30
Finnkino Plevna
Itäinenkatu 4
Tampere
Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.