MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.
MARK Kasvuaamu 8.11.2019, Turku
CASE AAMU PARTNERS
Markkinointitoimiston fokuksen löytäminen ja linjaus kohti yhteisiä tavoitteita
Tuomas Paananen, toimitusjohtaja, Aamu Partners Oy
- Miten markkinointitoimiston johdon ja henkilöstön fokus sekä enegia suunnataan oikeisiin asioihin?
- Liiketoiminnan kannalta olennaisimpien syy-seuraussuhteiden hahmottaminen
- Kristallinkirkas tavoiteasetanta ja viestintä
- Kovan datan ja pehmeän datan yhdistäminen johtamisen näkökulmasta
CASE MARKKINOINTISUMMIT – Virtuaalitapahtuma markkinoinnin kärkenä
Rami Salomaa, markkinointistrategisti, radiojuontaja ja Euroopan komission markkinointivalmentaja
- Miten ja miksi järjestää tapahtuma verkossa?
- Hyödyt verrattuna perinteiseen tapahtumaan
- Ota haltuun toimialasi brändijohtajuus virtuaalitapahtumalla
- Tapahtumien tulevaisuus
CASE MARKKINOINNIN KOMPETENSSIT 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee?
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto
- Puheenvuorossa avataan MARKin ja MPS Lifeworksin tekemä tutkimus, jossa oli mukana Suomen suurimmat mainostajat sekä toimistot
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Aika
8.30-9.00 kahvia ja verkostoitumista
9.00-11.00 puheenvuorot
11.00-11.30 verkostoitumista
Paikka
Finnkino Kinopalatsi, Kauppiaskatu 11, Turku
Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.
Jäseneksi?
MARKin jäsenyys loppuvuodelle 2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 29,90 € (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää