MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta kurkistamaan menestyksen kulissien taakse. Voit oppia eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimia parhaat tärpit ja soveltaa menestysreseptejä omaan työhösi.

MARK Kasvuaamu 8.11.2019, Turku

CASE AAMU PARTNERS
Markkinointitoimiston fokuksen löytäminen ja linjaus kohti yhteisiä tavoitteita
Tuomas Paananen
, toimitusjohtaja, Aamu Partners Oy

  • Miten markkinointitoimiston johdon ja henkilöstön fokus sekä enegia suunnataan oikeisiin asioihin?
  • Liiketoiminnan kannalta olennaisimpien syy-seuraussuhteiden hahmottaminen
  • Kristallinkirkas tavoiteasetanta ja viestintä
  • Kovan datan ja pehmeän datan yhdistäminen johtamisen näkökulmasta

CASE MARKKINOINTISUMMIT – Virtuaalitapahtuma markkinoinnin kärkenä 
Rami Salomaa, markkinointistrategisti, radiojuontaja ja Euroopan komission markkinointivalmentaja

  • Miten ja miksi järjestää tapahtuma verkossa?
  • Hyödyt verrattuna perinteiseen tapahtumaan
  • Ota haltuun toimialasi brändijohtajuus virtuaalitapahtumalla
  • Tapahtumien tulevaisuus

CASE MARKKINOINNIN KOMPETENSSIT 2020
Millaisia taitoja markkinoija lähitulevaisuudessa tarvitsee?
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

  • Puheenvuorossa avataan MARKin ja MPS Lifeworksin tekemä tutkimus, jossa oli mukana Suomen suurimmat mainostajat sekä toimistot

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Aika
8.30-9.00 kahvia ja verkostoitumista
9.00-11.00 puheenvuorot
11.00-11.30 verkostoitumista

Paikka
Finnkino Kinopalatsi, Kauppiaskatu 11, Turku

Tilaisuus on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Jäseneksi?
MARKin jäsenyys loppuvuodelle 2019 nyt edullisemmin:
henkilöjäsenyys 29,90 € (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää