Markkinointiympäristön myllerryksessä tarvitaan uusia keinoja, näkemystä ja tekemisen kipinää, jotta asiakas on sinun. Kipinää markkinointiin on puolen päivän keskusteleva ajankohtaisseminaari huippualustajien kera Finlandia-talolla.
Mihin mediaympäristö on menossa? Mikä on kaupallisen median tulevaisuus?
Miten tunnistat oikean kohderyhmän? Kuluttaja erikoistuu ja yksilöllistyy. Nykyisin suurimmat jakolinjat kulkevat ihmisten päiden sisällä.
Mitkä ovat B2B-markkinoinnin viimeisimmät kilpailukeinot? Entä miten oma strategia siirtyy energiaksi tekijöihin? Asiakaskokemuksen johtaminen pitäisi olla yrityksen agendan tärkeimpiä asioita. Miten sen teet kaikkikanavaisessa ympäristössä?
Asiaa, debattia ja vuorovaikutusta. Kipinää markkinointiin tarjoaa tiiviin tietofoorumin niille, jotka haluavat tietää, mitä markkinoinnissa tapahtuu nyt ja huomenna. Tule lataamaan itsellesi viimeisin tieto ja inspiraatiota uuden menestyksen tekemiseen!
* Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller Media Oy Pauli Aalto-Setälä on perehtynyt mediamaailman täysimittaiseen mullistukseen USA:ssa. Perinteiset ansaintamallit rapautuvat, kun kontaktien myynti on siirtynyt muille toimijoille kuin mediayrityksille. Siirtymä digitaalisiin kanaviin ei ole paikannut menetyksiä. Media-ala on saman kysymyksen edessä kuin musiikkibusiness jo aikaa sitten. Millä uusi journalismi rahoitetaan? Kuulemme puheenvuoron henkilöltä, joka on näiden kysymysten keskiössä. |
* Juho Rahkonen, Taloustutkimus Oy Kuluttaja erikoistuu ja yksilöllistyy. Siksi markkinoijien on tiedettävä yhä tarkemmin, millaisia arvoja ja elämäntyylejä heidän potentiaaliset asiakasryhmänsä edustavat. Suomenkin kokoisessa maassa on väkeä joka junaan – ja osaa jää asemalle. Eri puolilla maata olemme yllättävän samanlaisia, mutta arvot erottavat. Nykyisin suurimmat jakolinjat kulkevat ihmisten päiden sisällä. |
* Jarkko Kurvinen, perustaja, Markkinointitoimisto Plutoni Oy Jarkko Kurvinen auttaa yrityksia ja asiantuntijoita rakentamaan myynti- ja markkinointikoneistoja sekä toimii asiakasyrityksissä ulkoistettuna markkinointipäällikkönä. Hänet tunnetaan markkinoinnin tekijänä, |
* Merja Fischer, TkT, KTM Tutkimukset osoittavat, että yksilön merkityksellisyyden kokemus synnyttää työniloa, tuottavuutta, tuloksellisuutta ja tyytyväisiä asiakkaita. Miten yrityksen sisäisellä viestinnällä voimme synnyttää tätä merktiyksellisyyden kokemusta ja lisätä sitä kautta myönteistä asiakaskokemusta. Merja Fischerillä on sekä tutkijan ja tietokirjailijan tausta että pitkä kokemus johtajana kotimaassa ja ulkomailla (ABB, Nokia, Wärtsilä). |
* Otto Andersen, CEO, Kraftvaerk Successful companies understand how to acquire, retain and maximize customers, while keeping the core customers loyal. Compared to a typical business strategy, technology is moving to be agile and adaptable. Many companies express a desire to apply a multichannel strategy but lack the practical experience. ”Where do we start?” is a typical question. |
– Pidätämme oikeudet ohjelman muutoksiin – |
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto. |
|