Muutoksen keskellä tarvitaan uusia keinoja, näkemystä ja tekemisen kipinää, jotta kauppa käy. Kipinää markkinointiin on tiivis puolen päivän keskusteleva ajankohtaisseminaari, jossa huippualustajat kertovat siitä, mitä markkinoinnissa tapahtuu nyt ja huomenna.
Tarjolla on asiaa, debattia ja vuorovaikutusta, kun tiiviin aamupäivän aikana puhuttaa mm. median tämänhetkiset ansaintamallit. Kuullaan myös Euroopan tämän hetken tärkeimmät kuulumiset markkinoinnin saralta. Entä millaisia voivat olla markkinointi-investointien vaikutukset liiketoimintamenestykseen? Puhumattakaan reaaliaikaisesta vuorovaikutuksesta markkinoinnissa tai B2B-myynnin ja markkinoinnin inboundista – kaikkien tavoittelemasta tilasta.
Kipinää markkinointiin myynnin, median, markkinoinnin, viestinnän, asiakkuusmarkkinoinnin ja muun kiihkeän liiketoiminnan parissa työskenteleville ammattilaisille. Niille, jotka haluavat itselleen viimeisintä tietoa ja inspiraatiota uuden menestyksen tekemiseen.
Kipinöinti aloitetaan jo etukäteen: #MARKfi
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto.
8.15-8.45 ilmoittautuminen ja aamukahvi 8.45-12.00 ohjelmaosuus |
Kipinöitä markkinointiin – kyllä kiitos! * Lauri Sipilä, toimitusjohtaja, MARK |
Mediasta tehoja irti enemmän kuin koskaan Mitä markkinoija odottaa mediakumppanilta 2016 ja keskeiset haasteet seuraaville vuosille. * Hans Edin, kaupallinen johtaja Sanoma Media Finland Oy |
Hot topics of Marketing in Europe 2016 * Andrew Harvey, Chairman, European Marketing Confederation EMC
|
Markkinointi-investointien vaikutus liiketoimintamenestykseen * Kimmo Tolonen, myyntijohtaja, Veikkaus Oy
|
B2B-myynnin ja -markkinoinnin inbound: Kaikkien tavoittelema tila? |
Ihminen, sisällöt ja mahdollisuusviestintä Maailma on kyllästetty markkinointiviestinnällä. Tavallinen ihminen kohtaa yhden päivän aikana jopa tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia markkinointiviestejä lähteestä riippumatta. Miten yritys voi tässä viestitulvassa saada äänensä kuuluville? Pienetkin teot saattavat tuoda positiivista julkisuutta, kunhan organisaatio reagoi nopeasti. Aina ei tarvita suurta mainoskampanjaa huomion saamiseksi. Ketterä toimija voi jalostaa uutisesta tai puheenaiheesta ilmiön. * Martti Lindholm, Digitaalisen vuorovaikutuksen strategi, viestinnän tekijä Ellun Kanat Martti on analyyttinen, dataorientoitunut ja luova digitaalisen vuorovaikutuksen strategi, jolla on kyky auttaa yrityksiä ottamaan iso loikka sosiaalisen median tekemisessään. Digiviestinnän propellihatulla on kokemusta suurten ilmiöiden synnyttämisestä sekä niiden kotiuttamisesta. Digitaalisten palveluiden asiantuntijana erikoistunut tietoverkoissa käytävään reaaliaikaiseen vuorovaikutukseen, brändin rakentamiseen, sisältökonsepteihin sekä strategioihin. |
Tilaisuuden päätös – kipinöitä markkinointiin! * Lauri Sipilä |