Sosiaalisen median markkinoinnin osaamisen ja tavoitteellisuuden taso nousee jatkuvasti. On yhä tärkeämpää, että brändimarkkinointi sosiaalisessa mediassa rakentaa yhtenäistä tarinaa kaiken muun käynnissä olevan markkinoinnin kanssa. On tutkittu, että erityisesti Facebookissa ja Instagramissa toteutetut kampanjat tukevat brändin rakentumista. Suurin vaikutus saatiin tunnettuudessa, minkä lisäksi markkinointi vaikutti brändiassosiaatioon ja motivaatioon.
Yksi brändin rakentamisen työkalu sosiaalisessa mediassa on sisältökonseptointi. Sisältökonseptien avulla varmistetaan, että sosiaaliseen mediaan tuotetaan sisältöä suunnitelmallisesti, kanavaan sopien sekä liiketoiminnallisia tavoitteita tukien.
MARK Klinikalla käymme keskustellen läpi, mitä ovat sosiaalisen median sisältökonseptit ja miten ne tukevat brändin rakennusta
* Mikä on sosiaalisen median sisältökonsepti?
* Miten sosiaalisen median sisältökonseptit tukevat brändimarkkinointia?
* Esimerkkejä onnistuneista sosiaalisen median sisältökonsepteista
Klinikan vetää LM Somecon sisältöstrategi Katja Mikkola, joka auttaa yrityksiä kehittämään sosiaalisen median läsnäoloa ja vaikuttavuutta. Katjan erityisosaamiseen kuuluu sosiaalisen median sisältöjen konseptointi ja ideointi, kampanjakokonaisuudet sekä ostetun näkyvyyden mahdollisuudet.
LM Someco tarjoaa strategista luovaa suunnittelua, ilmiöitä rakentavaa viestintää, teknologista ymmärrystä ja syvällistä sosiaalisen median osaamista. Yhdistämällä markkinoinnin, viestinnän ja teknologian LM Someco mahdollistaa tehokkaamman viestien muutosvoiman asiakkailleen. LM Someco luo vaikuttavien kosketuspisteiden ketjuja, joissa brändistä johdetaan tavoitteellisia, tunteita herättäviä ja toimintaan johtavia tarinoita.
Aika
torstai 28.11.2019 klo 9.00-11.00
Paikka
LM Someco, Pursimiehenkatu 26 C, 5.krs, Helsinki
Osallistumismaksu:
* MARKin jäsenille klinikka on maksuton
* Ei-jäsenille osallistumismaksu 64,50€ + alv 24%. Osallistumismaksu laskutetaan.
Osallistujamäärä on rajattu.
Viimeinen peruutuspäivä on 21.11, jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu.
Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäseneksi?
MARK henkilöjäsenyys 29,90 € loppuvuodeksi 2019 (normaali vuosimaksu 129 €)
Tutustu lisää