Ohjelmallisen ostamisen ABC -klinikalla käydään läpi seuraavia teemoja:

  • Ohjelmallinen ostaminen lyhyesti
  • Helppokäyttöistä ja tuottavaa ohjelmallista ostamista – miten teen sitä itse?
  • Ota vaikka heti haltuun nämä ohjelmallisen ostamisen kanavat:
    Google Display
    LinkedIn Display
    Match2One
  • Case-esittelyitä

Klinikan vetää Kuuki Marketing Lab Oy:n Marketing Lead ja Founding Partner Ulla Ristkari-Ryynänen

Kuuki Marketing Lab Oy:n perustajaosakas Ulla Ristkari-Ryynänen on monikanavaisen markkinoinnin asiantuntija yli kymmenen vuoden kokemuksella. Hän yhdistää perinteisen markkinoinnin keinot digitaalisen maailman vaatimuksiin ja mahdollisuuksiin. Kuukin markkinointijohtajana Ulla vastaa markkinointiviestinnän tiimistä ja hyödyntää erilaisia markkinointikanavia luodessaan asiakkaille myyntiä tehostavia markkinointiratkaisuja.

  • Aika: 27.8.2019 klo 9.00-11.00
  • Paikka: MARKin toimisto Fabianinkatu 4 B, 00130 Helsinki

Mukaan mahtuu 20 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

HINTA:

  • MARKin jäsenille klinikka on maksuton.
  • Ei-jäsenille osallistumismaksu 64,50€ + alv 24%
  • Osallistumismaksu laskutetaan
  • Viimeinen peruutuspäivä on 20.8., jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi