Sisältöihin uutta virtaa kohderyhmän motiiveista!

Klinikassa keskitytään siihen, miten yritys voi hyödyntää myynnin ammattitaidon ja purkaa asiakastuntemuksen kohderyhmää motivoiviksi sisällöiksi. Aamun agendalla ovat kohderyhmän motiivit, ostopolku, SEO sisällöntuotannossa, eri sisältötyypit, kirjoitusvinkit sekä mikrosisällöt.

Klinikka on ensisijaisesti tarkoitettu markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, jotka haluavat kehittää omaa sisällöntuotantoaan asiakaslähtöisemmäksi ja myyntiä tukevaksi. Erityisesti B2B -sisältöjä tekeville, toki vinkeistä hyötyvät kaikki!

Klinikan vetää Differo Oy:n sisältöstrategi, tiiminvetäjä ja osakas Paula Savonen.

Paula Savonen on sisältöstrategi ja Differon Kumppanuus –tiimin vetäjä. Hänellä on vahva kokemus viestinnän ja markkinoinnin johtamisesta, sekä digitaalisten sisältöjen suunnittelusta ja tuottamisesta eri kanaviin. Ennen Differoa hän työskenteli 15 vuotta erilaisissa kansainvälisissä viestinnän ja markkinoinnin tehtävissä metsäteollisuudessa Suomessa ja Yhdysvalloissa.

  • Aika: 28.8.2019 klo 9.00-11.00
  • Paikka: MARKin toimisto Fabianinkatu 4 B, 00130 Helsinki, 4. kerros

HINTA:

  • MARKin jäsenille klinikka on maksuton.
  • Ei-jäsenille osallistumismaksu 64,50€ + alv 24%
  • Osallistumismaksu laskutetaan
  • Viimeinen peruutuspäivä on 21.8., jonka jälkeen peritään koko osallistumismaksu. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi