Miten rakentaa asiakaskeskeinen myyntiorganisaatio? Miten liiketoimintamallien muutos ja asiakkaille siirtynyt valta vaikuttaa kaupallisen organisaation toimintamalleihin, rooleihin ja prosesseihin?
Lukupiirin vetää Jan Ropponen
Revenue Growth Platform -kirjan kirjoittaja Jan Ropponen on B2B-myynnin ja -markkinoinnin modernisoija. Jan on tutkinut viimeiset kaksi vuotta, miten parhaat kaupalliset organisaatiot maailmalla ovat järjestäytyneet ja miten heidän toimintamallit eroavat keskinkertaisista yrityksistä.
Tarjoamme kirjat osallistujille lukupiirin ajaksi
Lukupiiri alkaa kirjojen jaolla ja alustuksella ma 4.3., jonka jälkeen aiheeseen perehdytään itsenäisesti. Lukupiiri huipentuu ti 26.3. tapaamiseen, jossa puretaan kirjan anti ja keskustellaan vapaasti.
Voit osallistua Lukupiiriin
- lukemalla kirjan (osallistujat saavat kirjat lainaksi) ja osallistumalla tapaamisiin (kaksi tapaamista).
Lukupiirin tapaamiset (max 20 hlöä)
- ma 4.3.2019 klo 17.00 – 19.00 Aloitus & kirjojen jako
- ti 26.3.2019 klo 17.00 – 19.00 Kirjan sisällön purku & vapaata keskustelua
Paikkana on MARKin toimisto, Fabianinkatu 4 B, 00130 Helsinki