Markkinoinnin murros ei ole muuttanut ainoastaan asiakkaiden ostoprosessia. Se on muuttanut myös asiakkaiden tapaa ajatella. Tunteilla on hankinnoissa yhä suurempi merkitys. Tunteita puolestaan ruokitaan tarjoamalla oikea yhdistelmä faktaa ja inspiraatiota.
Miten markkinoinnin ja myynnin pitää toimia yhdessä, jotta tunnejäljestä tulee mahdollisimman vahva? Kuinka järki toimii tunteiden vahvistajana ja miksi innostamista ei saa jättää myynnin harteille?
MARK Aamuteemassa esiintyjänä on Pasi Sillanpää, joka on Kommunikaatiotoimisto Kuudes Aisti Oy:n COO.
Kuudes Aisti yhdistää monipuolisesti viestinnän ja mainonnan keinoja myyntiin ja johtamiseen. Pasi on perehtynyt erityisesti tunteilla vaikuttamisen tapoihin ja kokeillut oppimaansa monipuolisesti niin sisältömarkkinoinnissa, myyntityössä kuin sosiaalisen median eri kanavissa.
Aamukahvitarjoilu.
Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille. Osallistujamäärä on rajattu.
Ilmoittautuminen viimeistään 1.9. mennessä.
Tervetuloa!