Mainontapäivän lavalla kuullaan ennennäkemätön määrä kansainvälisiä visionäärejä, joilla on väylä auki tulevaisuuteen. Päivän teemana on markkinoinnin tulevaisuus.
Esiintyjänä on mm. Cirque du Soleilin menestyksessä keskeisessä roolissa ollut Jean David, jota voi hyvällä syyllä kutsua luovaksi guruksi ja innovaatiojohtamisen edelläkävijäksi. Cirque du Soleil ja Davidin johtamismalli mainitaan Sinisen meren strategia -kirjassa tapana johtaa organisaatio pois tiukasti kilpailluilta markkinoilta.
Päivän aikana esiintyvät myös
* Laila Pawlak, Co-founder and CEO SingularityU Nordic, Singularity University
* Perttu Pölönen, keksijä, futuristi, säveltäjä ja startup-yrittäjä
* Tanja Eronen, Deputy Head of Customer Engagement, NORDEA
* Peter Fredman, hallituksen puheenjohtaja, Fredman Group
* Pasi Vainikka, toimitusjohtaja, Solar Foods
* Aapo Cederberg, toimitusjohtaja, Cyberwatch
*Thomas Kolster, Mr. Goodvertising ja
*Jurgis Didžiulis, Social Alchemist, Enlightening Entertainer, Artistic Activist, Creative.