Hyvä seminaari saa ajattelemaan, Suhde2015 saa aikaan myös toimintaa
Suhde2015 -seminaarissa saat käytännönläheisiä ja innostavia vastauksia näihinkin päivänpolttaviin kysymyksiin: Kuinka vien asiakasta kohti asiakkuutta? Emootioiden merkitys? Näin kääntyy myyntiprosessi ostoprosessiksi. Parhaat teknologiat, järjestelmät ja palvelutoimittajat. Tiimityön merkitys? Profilointi. Vuoropuhelun luominen. Kuinka löytää parhaat some-kanavat, nyt ja tuleivaisuudessa? Yrityskohtaisia ja asiakaskohtaisia käytönnön ratkaisuja. Asiakastyytyväisyydestä asiakaskokemuksen johtamiseen.
Suhde2015 -kattauksessa kohtaavat tutkimus, näkemykset, keinot ja välineet, tehdyt ja jo toiminnassa olevat ratkaisut. Esityksissä on vahva ristiinkytkentä: saat irti enemmän päivän annista. Seminaari on rakennettu ammattilaiselle, joka haluaa:
– kartoittaa osaamisensa tason
– jalostaa osaamistaan
– siirtyä seuraavalle tasolle.
Vahva suositus myös kollegan mukaan kutsumiselle, yhteispelin kehittämisen hengessä (elämmehän tiimityön aikakautta).
GROWTH THROUGH CUSTOMER INSIGHT
Millaista näkemystä tarvitaan nykyaikaiseen asiakaskokemuksen johtamiseen?
Miten asiakaskokemus liittyy asiakassuhteeseen? Mitä emootioilla on tekemistä asiakassuhteen kanssa? Kuinka voittaa asiakkaiden preferenssit? Tutkimustietoa ja löydöksiä meiltä ja maailmalta.
• • Satu Yrjänen, KTM, toimitusjohtaja, TNS Gallup Oy
Satu on toiminut jo 20 vuotta erilaisissa markkinoinnin, myynnin ja viestinnän johtotehtävissä. Hänellä on vahva kokemus ja näkemys kansainvälisestä liiketoiminta-ajattelusta, asiakkuuksien johtamisesta ja teknologian hyödyntämisestä liiketoiminnassa.
• • Sirkka Paronen, KTM, Head of Stakeholder Management Research,
TNS Gallup Oy
Yli 20 vuoden kokemus tutkimus- ja konsulttiyrityksissä, joissa sekä tehnyt asiakastyötä että johtanut konsultoivaa markkina- ja sidosryhmätutkimusta ja sen hyödyntämistä niin kotimaisessa kuin kansainvälisessä liiketoiminnassa, b2b ja b2c-ympäristöissä.
ASIAKASTYYTYVÄISYYDESTÄ ASIAKKUUDEN LUJITTAMISEEN JA JOHTAMISEEN – MATKA OPPILAITOKSESTA ORGANISAATIOKSIMenestys asiakkuuksissa on sattumaa – vai onko? Mikä asiakkuudessa innostaa, miten innostuksen aiheet muuttuvat? Miten kehityspolku aktiivisesta palvelujen tarjoamisesta kohti asiakkuuksien johtamista kulki – mitä työkaluja ja millaisia rooleja? Onko asiakaskeskustelu muuttunut?
• • Liisa Nätkynmäki, asiakaspäällikkö, KTM, pdp, Markkinointi-instituutti
Liisa on ollut tekemässä ja näkemässä MI:n strategista muutosta lähietäisyydeltä. Toiminut mm. finanssialalla 17 vuotta esimiestehtävissä.KUINKA TEHDÄ TAVOITTEELLISTA MARKKINOINTIA SOME-VIIDAKOSSA?
Mitkä ovat yrityksellesi merkitykselliset some-kanavat? Miten valita oikeat tavoitteet sekä liiketoiminnan mittarit somessa? Mistä some-viidakko koostuu nyt ja huomenna?
• • Juuso Wäänänen, Mediatoimisto Dagmar
Juuso on sosiaalisen median suunnittelija ja Client Executive. Hän sanoo olevansa FB-mainonnan ”evangelista”. Juuso on hakenut oppia mm. Facebookin päämajoista Menlo Parkista (USA) ja Dublinista.
T A U K O & INSPIROIVA SPEED NETWORKING
Speed Networking on yrittäjille, myyjille ja kaikille henkilökohtaisia verkostoja työssään käyttäville kehitetty malli, jonka avulla voi helpottaa ja tehostaa verkostoitumista. Speed networkingin kautta voit tavoittaa vaivattomasti uusia asiakkaita, löytää uusia yhteistyökumppaneita, kehittää uusia ideoita ja avartaa omaa ajatteluasi.
Näin valmistaudut: Purista oma tarjoomasi hissipuheeksi. Speed Networking hoitaa loput.
MITEN HANKIT FIKSUSTI MARKKINOINNIN AUTOMAATION?Teknologiat, kanavat, palveluntarjoajat. Tarjontaa on paljon.
Rahalla saa hyvän, mutta järjenkäytöllä optimaalisen.
• • Mikko Jokela, KTM, North Patrol
Mikko on verkkopalveluiden ja digitaalisten kanavien hyödyntämisen asiantuntija, joka konsultoi verkkopalveluiden teknologia- ja toimittajavalinnoissa, toiminnallisten vaatimusten määrittelyssä sekä auttaa siinä, miten digitaaliset kanavat pystyvät tukemaan liiketoiminnan tarpeita ja tavoitteita. Mikko on työskennellyt useissa rooleissa IT-toimittajalla. Hän on vetänyt verkkopalveluprojekteja toteuttavaa tulosyksikköä, vastannut verkkopalveluliiketoiminnan kehityksestä sekä toiminut konsulttina useissa verkkopalveluhankkeissa.
”ÄLÄ HINKKAA, VAAN PROFILOI, SEGMENTOI JA KOKEILE” – ASIAKKUUDEN JOHTAMINEN VERKKOKAUPASSA
Miten tunnistaa eri profiilit, miten segmentoida tarjontaa sekä miten kauppiaskokemus voi voittaa datan murskaamisen?
• • Leevi Parsama, varatoimitusjohtaja, Scandinavian Outdoor
Neljä vuotta sitten Leevi loikkasi digitaalisen mainostoimiston tj:n jakkaralta b-to-b bisneksestä b-to-c puolelle, Scandinavian Outdoor Oy:n varatoimitusjohtajaksi. Vastuulle tulivat yrityksen liiketoiminnan kehitys, markkinointi sekä erityisesti verkkoliiketoiminnan johtaminen. Yrityksellä on neljä eri verkkokauppaa, joista suurin on ScandinavianOutdoor.com. Verkkokaupassa vierailee vuosittain yli 2 miljoonaa ihmistä ja paketteja toimitetaan yli 50 maahan eri puolille maapalloa.
Viimeisen vuoden aikana Leevi on tutustunut verkkokauppojen toimintaan niin Venäjällä kuin USA:ssakin. Tällä hetkellä hän vetää Team Finlandin toimeksiannosta verkkokaupan kansallista kasvuohjelmaa sekä toimii verkkokauppiasklubin puheenjohtajana.
Leevi välittää tuoreet terveiset Jenkeistä!
– Pidätetään oikeudet ohjelman muutoksiin –
*** #MARK.fi
*** #suhde2015
H U O M !
• • Mikäli samasta yrityksestä ilmoittautuu kaksi tai useampi MARK-jäsen,
on osallistumismaksu 70 € + alv 24 %/hlö.
• • Mikäli samasta yrityksestä ilmoittautuu kaksi tai useampi ei-jäsen,
on osallistumismaksu 150 € +alv 24 %/hlö.
Tilaisuuden järjestää MARK Kustannus Oy/MARK Suomen Markkinointiliitto/ Asiakkuusmarkkinointiryhmä.