Virtuaalitodellisuus on lyömässä itseään todenteolla läpi vuonna 2016. Mitä mahdollisuuksia se tuo markkinoijalle? Entä miten se vaikuttaa potentiaalisesti koko yrityksen toimintaan?
Esiintyjänä on Stereoscape Oy:n Experience Strategist, CEO Jukka Vaittinen, joka puhuu käytännönläheisesti virtuaalitodellisuuden hyödyntämisestä markkinoinnissa. Aamun aikana käsitellään mm. seuraavia asioita:
* Mitä on virtuaalitodellisuus? Onko olemassa erilaisia todellisuuksia?
* Lyhyt katsaus teknologioihin
* Mitä virtuaalitodellisuus mahdollistaa? Miten se murtaa tarinankerronnan totuttuja sääntöjä?
* Esityksen aikana käydään läpi case-esimerkkejä meiltä ja maailmalta. Vierailijat pääsevät myös kokemaan virtuaalitodellisuuden paikan päällä.
Tilaisuus on maksuton MARK:in jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen – viimeistään 4.3.!
Tervetuloa!
MARK Asiakkuusmarkkinointiryhmä