Kun lisäämme panostuksia markkinointiin, osaamisemme, teknologiamme ja tuotteemme saavat ansaitsemansa kaupallisen menestyksen maailmalla. Sen ansiosta Suomen talous kasvaa ja kehittyy ja siten myös hyvinvointimme paranee.
Mitä sinä markkinoinnin ammattilaisena voit tehdä, että Suomi lähtee nousuun? Miten saamme luotua positiivisen spiraalin markkinoinnin avulla?
Osallistu ilmaiseen webinaariin ja kuulet Kimmo Tolosen ja Lauri Sipilän vinkkejä ja ideoita oman organisaatiosi markkinoinnin kehittämiseen.
Markkinointi on strateginen investointi
Kimmo Tolonen on toiminut johtajana mediassa, markkinoinnissa ja urheilussa. Tällä hetkellä hän työskentelee Veikkauksen brändi- ja markkinointijohtajana vastaten myös Veikkauksen TV-yhteistoiminnasta.
Aiemmin Kimmo on toiminut Veikkauksen digitaalisen kanavan, markkinoinnin ja liiketoimintaryhmän sekä myynnin johtajana.
Kimmo on MARK:in hallituksen puheenjohtaja. Työn ja luottamustoimen ohessa Kimmo analysoi suomalaisten yritysten markkinoinnin tilaa ja sen kehittämiskohteita yhdessä markkinoinnin ammattilaisten kanssa.
”Tuuli kääntyy” – ymmärrä markkinoinnin hyödyt
MARK:in toimitusjohtaja Lauri Sipilällä on markkinointikokemusta pitkältä uraltaan lähtien kaupallisen viestinnän, markkinatutkimuksen, markkinointikonsultoinnin
ja yritysten hallitustyöskentelyn parissa. Hän on toiminut mainostoimistojen toimitusjohtajana. Lisäksi myös suuret brändien uudistamisprosessit ovat hänelle tuttuja.
Webinaari on ilmainen.
Webinaariin mukaan pääset tästä >>>
Webinaarin järjestävät yhteistyössä Markkinointi-instituutti ja MARK.