Brändi on keskimäärin kolmannes yrityksen arvosta. Vahvat brändit tutkitusti suojelevat suhdannevaihteluilta ja tuottavat parempaa kassavirtaa. Miksi?
Koska brändin ytimessä on asiakaskokemus. Hyvä asiakaskokemus tuottaa enemmän asiakkaita ja saa asiakkaat palaamaan yhä uudelleen. Ymmärtämällä asiakkaat ja heidän tarpeensa voidaan brändiin tehtävät investoinnit fokusoida tehokkaasti. On aika osoittaa Suomen päättäjille brändipanostusten arvo, ja me kerromme miten.

 

Tilaisuudessa esiintyvät brändianalytiikan ja konsultoinnin huippuasiantuntijat BrandWorxx Oy:stä.
BrandWorxx Oy on suomalaisomisteinen vuonna 1996 perustettu brändijohtamisen tutkimus- ja konsultointiyyritys, jonka tavoitteena on asiakaskokemuksella ja brändillä saatavan lisäarvon maksimointi yrityksissä.

 

  tutkimusliiketoiminnan johtaja Anna Toni

 

 

 

brändinjohtamisen konsultti Perttu Pöyhönen

 

 

 Aamukahvitarjoilu. Osallistujamäärä on rajattu.

 

MARK Forum tilaisuuden järjestäjä on MARK kumppani. Tilaisuus on MARK:in jäsenille maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.