Torstai 22.3.2018 klo 9:00–11:00 MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Gepardi ei pääse täplistään. Eikä liiketoiminta profiloinnista joka on erottamaton ja pysyvä osa arjen liiketoimintaa. Mutta GDPR ja profilointi? Ehkä eniten eri suuntaan sinkoavia kysymyksiä ja tulkintoja GDPR:n äärellä on juuri profiloinnin äärellä. Käyttäytymisdata ja yhä enemmän automatisoidut liiketoimintaprosessit ja markkinointimuuvit taluttelevat jokaista toimijaa tihrusilmäilemään GDPR:n profiloinnin ja automatisoitujen päätösten maastoa.

Tule mukaan puimaan, selkeyttämään ja hahmottamaan mistä GDPR & profilointi –kaksikossa oikein on kysymys. Session alustaa läpeensä GDPR-marinoitunut ASML:n toimitisjohtaja Jari Perko ja klubi-isäntänä totuttuun tapaan Asiakastiedon Rami Meling.

MARK ja Suomen Asiakastieto järjestävät Gepardi-klubin, joka kokoontuu kolmen viikon välein kuulemaan niin asiantuntijapuheenvuoroja kuin vaihtamaan ajatuksia GDPR:n parissa työskentelevien kanssa kohti toukokuuta. Klubi on mutkaton foorumi, jossa GDPR:stä nousevia huolia voidaan nostaa esille, saada niihin vastauksia ja kuulla minkälaisia ratkaisuja muut yritykset ovat löytäneet. Klubi tarjoaa informaatiota ja jos kinkkisiin kysymyksiin ei heti osata vastata, niin niihin hankimme vastaukset.

Tilaisuudet on tarkoitettu vain MARKin jäsenille ja ne järjestetään joko aamukahvien tai kevyen after workin merkeissä. Tilaisuudet rakentuvat osallistujien mukaan, joten sinä voit vaikuttaa, mistä tilaisuudessa keskustellaan. Tilaisuus on maksuton. Osallistujamäärä on rajattu.

Lähetä kysymyksiä etukäteen, ehdota aihepiiriä tai asiantuntijaa ja tarjoudu itse kertomaan oma vinkkisi.

Tervetuloa!
MARK ja Suomen Asiakastieto

Tästä lukemista aiheeseen liittyen