Vuoden suorapuheisin markkinointitapahtuma on täällä. MARK Insight -ryhmä ylpeänä esittää:
KOUKUTTAVA BRÄNDIKOKEMUS
Lavalle nousee sarja Suomen kovimpia brändikokemuksen rakentajia ja koukuttavuuden asiantuntijoita. Jokaisella puhujalla on 15 minuuttia aikaa vakuuttaa yleisö omalla tarinallaan koukuttavasta brändikokemuksesta.
Mukana ovat mm.
* Suomen suorasanaisin Pizza guy: Tommi Tervanen, toimitusjohtaja, Kotipizza Group Oyj
* Urheilukaupan mullistaja: Toni Stigzelius, toimitusjohtaja, XXL Sports & Outdoor Oy
* Euroopan suurin alallaan: Valtteri Lindholm, perustaja, Varusteleka Oy
* Pelimaailman koukuttavuuden ekspertti: KTT Aki Koponen, Tutkimusyhteistyöstä vastaava johtaja, Turun kauppakorkeakoulu
* Suomen johtava YouTube-guru: Kaitsu Rinkinen, Töttöröö Network/Biisonimafia
Mikäli peruutat osallistumisesi alle viikkoa ennen tapahtumaa, tai jätät saapumatta paikalle ilmoittamatta siitä etukäteen, lähetetään sinulle 50 euron No Show-/toimistomaksu.
Tapahtuman järjestää MARK Insight -ryhmä/MARK Suomen Markkinointiliitto.
– Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin –
Tapahtuman mahdollistaa:
|
|
|
Twitterissä: #brändikokemus