Helsingin Jalkapalloklubi (HJK) on Suomen ylivoimaisesti menestynein jalkapalloseura. Viime vuosina seura on panostanut urheilullisen puolen lisäksi voimakkaasti myös markkinointinsa kehittämiseen. Tämän johdosta HJK onkin voittanut lukuisia palkintoja eri kampanjoistaan. Tuoreena esimerkkinä näistä palkinnoista vuoden 2015 Urheilugaalassa HJK:lle myönnetty ”Vuoden urheilumarkkinointiteko” -tunnustus.
MARK Insight -ryhmän järjestämällä vierailulla HJK:n markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannila on lupautunut kertomaan markkilaisille mm. seuran toteuttamasta segmentointiprojektista, segmentoinnin tulosten jalkauttamisesta käytäntöön sekä jalkapalloseuran markkinoinnista yleensäkin.
Mukaan vierailulle mahtuu 20 markkilaista. Tilaisuus on jäsenille maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen!
Tervetuloa!
MARK Insight -ryhmä