Monet suomalaiset yritykset käyttävät jo markkinointia, tekoälyä ja automaatiota menestyksekkäästi kasvustrategioidensa toteuttamisessa. Uudenlaista tekemistä käynnistellään eri tasoilla. Miten se vaikuttaa johtamisen kulttuuriin, tekijöiden arkeen ja tulokseen?

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi. Turun Kasvuaamussa menestystarinansa jakavat:

* Case Bo LKV: Miten Bo LKV otti ensi askeleensa ja miten menestyskonseptista kasvatettiin kolmessa vuodessa valtakunnallinen toimija?
Anssi Kiviranta, yrittäjä ja perustajaosakas

* Case Viestintäliiga: Tavoitteena olla Suomen paras sosiaaliseen mediaan suuntautunut viestintätoimisto. Miten sitä kohti taivalletaan?
Iiro Junnila, toimitusjohtaja ja perustajaosakas

* Case Lyyti: Mistä kaikista osasista Lyytin globaali menestys on koostunut ja mitkä ovat erikoisyrittäjän skenaariot tulevaisuudesta?
Petri Hollmén, toimitusjohtaja ja perustajaosakas
Vuoden yrittäjäpalkinnon saaja

MARK Kasvuaamu
MARK Kasvuaamu tiistaina 20.11. klo 8.30-12.00

Finnkino Kinopalatsi
Kauppiaskatu 11
Turku

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

MARK Kasvuaamuja järjestetään seitsemällä MARK paikkakunnalla, joissa jokaisessa on eri sisältö. Kasvuaamut järjestetään neljä kertaa vuodessa ja vuoden 2019 kevätkauden tilaisuudet ovat maalis- ja toukokuussa.

Olen MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsenEn ole MARK Suomen Markkinointiliiton henkilöjäsen